van mijn 740 werkt de benzine meter niet goed als ik getankt heb
staat hij op vol maar daarna kan je er nis meer van op aan. wij
kunnen normaal wel 370 km rijden maarja het is wel fijn als de
meter het doet wij kan mij hier een antwoord op geven
b v d mark
volvo 740
- Fat Rat
- 5th Gear member
Ik kan je niet direct op weg helpen, behalve met het feitje dat bij vele 740's wat mis is met de klokkenwinkel...
Bij werkt de meter ook niet goed(leest het signaal van de gastank niet correct) en dus rijdt ik altijd op de dagteller, ik weet hoeveel ik kan rijden op een volle tank en daar houdt ik dan rekening mee.
Haal jij maar 370km uit een volle tank(60L) benzine? Dan is er volgens mij nog meer mis, tenzij je alleen veel stadsverkeer rijdt.
Bij werkt de meter ook niet goed(leest het signaal van de gastank niet correct) en dus rijdt ik altijd op de dagteller, ik weet hoeveel ik kan rijden op een volle tank en daar houdt ik dan rekening mee.
Haal jij maar 370km uit een volle tank(60L) benzine? Dan is er volgens mij nog meer mis, tenzij je alleen veel stadsverkeer rijdt.
Red Blocks Forever and a day
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
Mazda 323F BJ DitD 2001 = Exit
-
- Starter
geachte fatrat bedankt voor je mailtje niet dat ik er iets aan heb maar het is wel leuk als anderen even reag. we zien wel verder en het klopt inderdaad veel stadsverkeer en het is een injectie.de laate reactie van mijn kant komt ik ben int chauffeur. maar verder blijf ik hem rijden tot het eind. hij heeft wel meerdere dingen, zoals de hemel laat los en het schuifdak lekt in de wasstraat.
maar er zijn ergere dingen in de wereld. vr bedankt mark
maar er zijn ergere dingen in de wereld. vr bedankt mark