Het is een 850 Estate, 2.5 20V (170pk) van Januari 1995
Ik heb hem van de eerste eigenaar (!) Een man van in de zestig.
Hij heeft mij de Volvo geleverd inclusief alle rekeningen, folders, prijslijsten, etc.
Hij heeft 080400 kilometer gelopen, ja NULtachtigduizend (!):eeeek: :eeeek: :eeeek:
Ik heb hem uitvoerig bekeken en getest, met jullie tips en aandachtspuntenlijst in de hand.
Maar ik heb nog nooit zo iets gezien! Deze Volvo is dus 10 jaar geleden nieuw afgeleverd en ziet er nog steeds zo uit!!!
Geen roest, nergens iets defect of beschadigd.....................
Het exterieur, het interieur, de onderkant en de motorruimte, het lijkt wel of ie gisteren nieuw is geleverd!!!
Overtuig jezelf,

(De fantastische voetenmatten hebben reeds een nieuwe onderkomen gevonden in onze kliko!)
Maandag hebben we de Volvo opgehaald. Het was een rit van ca. 300km.
Geen rammeltje, piepje of kraakje. Geen onverwachte problemen, niets. Als een gloednieuwe naaimachine!
En wat een fantastische :sign5:, verslavend! Het is dat de boordcomputer dan zo'n hoog verbruik aangeeft...
Mijn 850 is donkergroen helaas niet metallic, maar dat is het enigste wat er eventueel op aan te merken zou zijn. Je hebt bij gebruikte auto's nu eenmaal minder keuze. Verder is hij voorzien van winterpakket, comfortluxepakket, bagageafdekking en dakrailing. Hij zit dus erg goed in zijn accessoires.
Een uiterst gelukkige en blije nieuwe Volvo rijder!