Mijn starmotor blijft plakken als ik gestart heb en maakt dan nog even een schurend geluid, klinkt niet goed.
Hij doet het nog wel. Kan ik iets doen om 'm te redden of is dit het begin van het einde?
Alvast bedankt voor jullie tips.
red mijn startmotor !
- acrobaat
- 1st Gear member
- Contacteer:
vr.gr.Hugo
-
- 2nd Gear member
Het klinkt mij in de oren als een versleten startmotor-relais. Je kan de motor laten reviseren, kost je ongeveer 75 - 100 euro. (Zelf uitbouwen)
Kan ie er wel weer 15 jaar tegenaan.
Succes. JAN
Kan ie er wel weer 15 jaar tegenaan.
Succes. JAN
Volvo V50 1.8 Edition I - 2008
- acrobaat
- 1st Gear member
- Contacteer:
Het relais?
het klinkt meer alsof ie te lang blijft meedraaien, dus dat ie niet terugspringt als de motor sneller draait dan de startmotor. Maar hij springt wel terug, anders was natuurlijk al stuk.
het klinkt meer alsof ie te lang blijft meedraaien, dus dat ie niet terugspringt als de motor sneller draait dan de startmotor. Maar hij springt wel terug, anders was natuurlijk al stuk.
vr.gr.Hugo
- Iroll
- 6th Gear member
Dat is de bendix die blijft hangen. Waarschijnlijk een kwestie van nieuw invetten, of hij moet al schade opgelopen hebben door gebrek aan vet. Hij zal er wel uit moeten. Misschien verstandiger om een gereviseerde startmotor te plaatsen weet je zeker dat je hem niet opnieuw moet uit-en inbouwen is nl geen prettig klusje omdat je er zo slecht bij kunt.