Welke kleur bekleding ?

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
FredH
2nd Gear member

Ik ben me nu aan het orienteren op een nieuwe Volvo. :D

Eigenlijk ben ik er al bijna helemaal uit, het wordt een zwarte V50 Edition II. Uitgerust met de 2.4i benzinemotor met 170pk i.c.m. de Geartronic.

Verder extra uitgerust met een schuif/kanteldak en de Edition Plus Line. Of de Navigatie Line dan ook nog kan/mag wordt op dit moment bekeken, lukt dat niet doe ik het maar met mijn eigen Tom Tom.

Het enige waarover ik twijfel is de kleur van het (lederen) interieur: ook zwart, of Lava Grey, of toch een lichtere kleur ?
Die lichte kleuren ga ik nog eens goed bekijken bij de dealer, want op Internet lijkt het erop dat men alleen lichtgrijs of wit levert en eigenlijk gaat mijn voorkeur naar een ivoor/beige tint uit...

Zijn er mensen met goede adviezen - of misschien wel ervaringsdeskundigen - die mij bij dit luxeprobleem kunnen adviseren ?

Groet,
Fred
Edgar
5th Gear member

Klinkt goed Fred,

Tja, smaken verschillen natuurlijk. Ik vind zwart leder altijd goed, maar bij een zwarte auto is een licht leder interieur natuurlijk ook mooi. Daar heb ik dus voor gekozen. Zie mijn foto's

http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... highlight=

Succes met je keuze!

Gr Edgar
Volvo V50 D2 R-Design MY11, Professionel Line, 17"; Cratus, Off black vulcaflex/ agnes creme Leder, Privacy Glas, Ice White.

BMW 120i
VW Passat 2.0 TDI High Line die weg gaat
FredH
2nd Gear member

Ik vind je auto met dit Leder Dark umbra/Quartz/Quartz interieur erg mooi Edgar. Ga deze dus ook serieus bekijken !

Bedankt !
Gr. Fred
patrice
3rd Gear member

hallo, de combinatie van edgar is zeer mooi, maar ik heb voor calacite cream gekozen, en met een donkere buitenkleur, is dit ook prachtig, het interieur springt er echt uit, en is ook zeker gemakelijk te onderhouden, maar moet wel regelmatig gedaan worden, toch meer dan bij zwart bvb...
succes met uw keuze, en succes met uw wagen...
groetjes pat
FredH schreef:Ik vind je auto met dit Leder Dark umbra/Quartz/Quartz interieur erg mooi Edgar. Ga deze dus ook serieus bekijken !

Bedankt !
Gr. Fred
volvo v50 1.6d topline titanium grey, calacite cream leer, high performance audio, 17 duim aez intenso
sbv
6th Gear member

FredH schreef:Ik ben me nu aan het orienteren op een nieuwe Volvo. :D

Eigenlijk ben ik er al bijna helemaal uit, het wordt een zwarte V50 Edition II. Uitgerust met de 2.4i benzinemotor met 170pk i.c.m. de Geartronic.

Verder extra uitgerust met een schuif/kanteldak en de Edition Plus Line. Of de Navigatie Line dan ook nog kan/mag wordt op dit moment bekeken, lukt dat niet doe ik het maar met mijn eigen Tom Tom.

Het enige waarover ik twijfel is de kleur van het (lederen) interieur: ook zwart, of Lava Grey, of toch een lichtere kleur ?
Die lichte kleuren ga ik nog eens goed bekijken bij de dealer, want op Internet lijkt het erop dat men alleen lichtgrijs of wit levert en eigenlijk gaat mijn voorkeur naar een ivoor/beige tint uit...

Zijn er mensen met goede adviezen - of misschien wel ervaringsdeskundigen - die mij bij dit luxeprobleem kunnen adviseren ?

Groet,
Fred
Waarom neem je geen Business line 2 erop, dan krijg je voor €1495 een schuifkanteldak, Ipiod/USB interface en Garmin Navigaties systeem met dashmount etc

Interieur, tja zou zelf voor licht gaan dan lijkt het lekker ruim

Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue
hans98
4th Gear member

Fred, hier nog een voorbeeld van lichte bekleding en virtual white inleg. Ik zelf vind dat virtual white heel geslaagd met het lichte leer.

Mijn ervaring is dat als je het season line pakket neemt je ook gelaagd glas hebt op de bewegende ruiten en dat merk je werkelijk in de stilte, er komt minder bandengeruis naar binnen.
Ooit: 340D, V50 2.4, V50 T5, S40 1.8, V70 2.5T, V60 PIH, XC90 T8

Nu Privé: MY17 V40 T2 Geartronic Nordic+ Luxury, Denim Blue, blond leder. Zakelijk: Tesla Model S75D
FredH
2nd Gear member

Idee is goed, maar helaas is Business line 2 niet verkrijgbaar op de Edition II.
sbv schreef:
FredH schreef:Ik ben me nu aan het orienteren op een nieuwe Volvo. :D

Groet,
Fred
Waarom neem je geen Business line 2 erop, dan krijg je voor €1495 een schuifkanteldak, Ipiod/USB interface en Garmin Navigaties systeem met dashmount etc

Interieur, tja zou zelf voor licht gaan dan lijkt het lekker ruim
sbv
6th Gear member

Business line 2 is gewoon leverbaar op een edition 2. Anders hebben een aantal dealers mij voor zitten liegen en verkeerde offertes gemaakt.
Een business line 1 kan niet samen met een edition 2 daar deze al lederen bekleding heeft.

FredH
2nd Gear member

Bedankt voor je snelle reactie, gezien jouw ervaringen ga ik dus nog maar eens over die mogelijkheid praten ... :twisted:
sbv
6th Gear member

Ik ben bij Broekhuis Ermelo geweest, geen probleem. Van der Wulp Spijkenisse ook niet en Serva Amersfoort ook niet.
Succes.
Het staat trouwens gewoon in hun pc bij het samenstellen. Op internet staat het (nog) niet.

Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”