En toen ging mijn deur niet meer open

Geleverd vanaf 2003
wildcheese1
Starter

ik heb een V50 T5 AWD. Vooral het eerste jaar zag ik mijn dealer vaker dan menig Laguna rijder :roll:

De meeste storingen zijn echter terug te leiden naar de software (of de sensoren die de software voeden). Alleen de AWD defecten en de niet openende deur zijn laten we zeggen hardware problemen
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Ah.
Had in Vida eea gevonden over V70XC oude model (-2001) waar de haldex er steeds onder uit brandde en de computer niet meer happy was.
Die gaat dus niet op.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
PeterV50
1st Gear member

Afgelopen september een V50 1.6D (052006) aangeschaft en ook ik had problemen met de buitentemp en raambediening. Na een bezoekje aan de garage bleek dat de hele linker deur niet meer electrisch te bedienen was. Kreeg een gratis leenauto mee en kabelbomen zijn in beide deuren, uiteraard onder garantie, vervangen. Tot op heden geen problemen meer mee.
JW71
2nd Gear member

Probleem zit in de connectoren. Zijn bij ons ook vervangen aan beide kanten, gewoon garantie overigens. Sindsdien probleem opgelost.
V60 D4 Kinetic
asta
5th Gear member

Gisteren auto gebracht een gehaald en zou nu verholpen moeten zijn.
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
Lex
2nd Gear member

Lex schreef:Afgelopen week zijn bij mij de kabelbomen vervangen. Tot heden gaan de deuren nog van en op slot, ramen gaan omlaag en weer omhoog, deuren zijn iedere keer ook van binnenuit te openen en de spiegels zijn ook te verstellen. Zou het probleem nu dan echt verholpen zijn..............???
Update op bovengenoemd bericht: storing heeft zich nimmer meer voorgedaan.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”