Hallo hans 98, het is niet echt het feit van betalen of kunnen betalen, maar ik vind gewoon xenon een duur grapke, het is mooi, en geeft behoorlijk meer licht maar ik vind persoonlijk dat het veel geld is voor lampkes in een auto. ik heb nog niet nagekeken of het standaard op een c70 staat , ik denk op een summum versie wel ,maar optie op de andere versies, als je rekent dat je hier in België een c70 2.0 d ongeveer 37500 euro betaald dan zou het er toch standaard mogen op zijn, enfin dat is een persoonlijke mening natuurlijk, staat hier zelfs standaard op de nieuwe bmw 320 i coupé die je vanaf 32500 euro kunt kopen.
ik zal persoonlijk sneller het geld voor xenons in andere opties steken zoals, leer, betere geluidsinstallatie, mooiere velgen en dergelijke...
maar nogmaals dit is een persoonlijke keuze die iedereen voor zich moet uitmaken, maar ik blijf er toch bij stil dat de originele lichten van een v50, niet 100% ok zijn!
maar het is en blijft een aangename wagen, zeker de aangenaamste wagen die ik zelf gekocht heb, en daarom zal ik (denk ik) later voor een c70 gaan en met xenon, ik leer snel uit mijn fouten!
de beste groeten, pat
hans98 schreef:Als je een C70 kan betalen zullen de kosten van Xenon je toch zeker de kop niet kosten?
volvo v50 1.6d topline titanium grey, calacite cream leer, high performance audio, 17 duim aez intenso