heb dus 'n v40 van 11-'99 (overgangsmodel phase 1) 1.9D 95PK
* achterveren zijn waardeloos!
* te weinig opbergruimte voor cd's (ok, mss wel omdat ik altijd véél cd's meeheb :p)
* idiote maat van wielsteek ( 4 x 114.3), dus vrij lastig om mooie wielen te monteren... m'n originele craters vind ik zowat de lelijkste velgen denkbaar, bah...
* origineel stuur is precies ontworpen voor mensen met héél kleine handjes (ik heb vrij grote exemplaren), een hoes heeft dit gelukkig kunnen oplossen voor mij

* kofferruimte mocht toch echt wel wat groter voor 'n estate, zeker met de kinderwagen enzo...
* vloerverlichting aan bestuurderszijde, waarom niet ook aan passagierszijde? zelfde geldt voor elektrische ruiten die auto omlaag functie hebben...
* phase 1 ruitensproeiers spuiten alle richtingen uit als je de auto hebt afgespoten met hogedrukreiniger (ondertussen vervangen door phase 2 exemplaren)
* afvalbakje wil soms nogal 'ns tegenwerken wat openen en sluiten aangaat.
* geen 12V plug in kofferruimte (moet ik zelf nog 'ns monteren)
* rolhoes van hoedenplank wil nogal 'ns losschieten tijdens 't rijden, en dus rij k meestal met dat ding opgerold (gelukkig zijn m'n achterste ruiten volledig verduisterd

ik kan nog wel wat hekelpuntjes bedenken als ik écht wil, maar dat zou te ver leiden

hoedanook, vind het echt 'n leuke auto en de lijst voordelen zou vele malen langer zijn dan deze natuurlijk