Tikkend koppelingspedaal
- Herror
- 2nd Gear member
Ik kwam er net achter (toen ik de radio uit zette), dat mijn koppelingspedaal tikt. Zowel bij intrappen als bij opkomen tikt hij op een vast punt. Dit punt ligt laat bij het opkomen en vroeg bij het intrappen. Heeft iemand een idee wat het kan zijn? Knap irritant als je erop gaat letten namelijk .... :?
-
- 2nd Gear member
De Groene in Goes.
Nee geen idee, ik werd na een halve dag gebeld dat ie weer gereed was maar ze hebben toen ook heel mijn stuurkolom uit elkaar gehad omdat daar een resonantie in zat die ze gelijkertijd verholpen hebben... Daarvoor hebben ze lang moeten zoeken en daarna nog een tijd proefgereden om zeker te zijn dat 't weg was begreep ik...
Koppeling kan dus niet zo lang werk zijn geweest als je 't mij vraagt.
Nee geen idee, ik werd na een halve dag gebeld dat ie weer gereed was maar ze hebben toen ook heel mijn stuurkolom uit elkaar gehad omdat daar een resonantie in zat die ze gelijkertijd verholpen hebben... Daarvoor hebben ze lang moeten zoeken en daarna nog een tijd proefgereden om zeker te zijn dat 't weg was begreep ik...
Koppeling kan dus niet zo lang werk zijn geweest als je 't mij vraagt.
-
- 2nd Gear member
de Groene heeft de mijne ook niet geleverd, dat regelt de leasemaatschappij en die heeft 'm uit het Westland laten komen....
Dus mag wel, of ze er altijd even gelukkig mee zijn? Maar daar was in ieder geval niets van te merken!!
Mijn auto is daar nu wel in onderhoud, dat hebben ze ermee verdiend.
Dus mag wel, of ze er altijd even gelukkig mee zijn? Maar daar was in ieder geval niets van te merken!!
Mijn auto is daar nu wel in onderhoud, dat hebben ze ermee verdiend.
- Car Configurator
- 1st Gear member
De garantie is Europees hé, dus je mag zelfs in België gaan om je garanties te laten uitvoeren. Dit heb ik me toch laten wijsmaken.Herror schreef:Moet je eigenlijk naar de dealer waar je hem gekocht hebt? Of mag je ook naar elke willekeurige officiele Volvo-merkdealer?
Never drive faster then your guardian angel can fly!!!