Hoe ziet 'ie er van binnen uit verder? En een tip, maak je foto's iets kleiner, laadt het wat sneller! Zou er (op het eerste gezicht) 1500-2000 voor geven denk ik.
Ingeruild bij de dealer. Apk moet nog gedaan worden en nieuwe banden eronder. In de kofferbak zat nu ook wat vocht bij de roestplek.
Heb er 1000 euro voor gekregen.
Ingeruild tegen een volvo 440 1.7 turbo.
1e eigenaar
93.000 km
trekhaak
airco
Geen roest
Geen schade
Nieuwe apk
Zeer goede banden
Licht metalen velgen
bouwjaar 93.
Auto ziet er nog uit als nieuw.
Onder kant wordt gelijk beschermt met speciaal spul. Moest 1950 euro bij betalen.
Mag hem volgende week zaterdag ophalen en kan niet wachten:D
Hier wat foto's van de advertentie. Als ik hem volgende week heb zal ik betere foto's maken. Hij zag eruit als nieuw, geen beschadigingen of roest. Motorruimte en blok is ook gepoetst.
Eigenlijk moet je nooit een auto koopen waarbij het blok gepoetst is... dan kan je de eventuele (ab)normale lekkages niet zien. Bij twijfel zou ik deze auto dan ook niet kopen.
glitz schreef:Eigenlijk moet je nooit een auto koopen waarbij het blok gepoetst is... dan kan je de eventuele (ab)normale lekkages niet zien. Bij twijfel zou ik deze auto dan ook niet kopen.
Een gepoetste motor geeft mij idd ook altijd een gevoel van twijfel hoe goed het blok nog is. Ik zie liever stof op de motor. Dan kun je idd de vreemde lekkages meteen zien als ze er zijn.
Maar idd als de auto al gekocht is, kun je het schoonmaken niet meer terugdraaien.
Kijk toch liever naar een schoon blok dan een vies blok.
Bij een schoon blok is een lekkage veel sneller te herlijden. Kga er van uit als hij bij een garage gekocht is dat er gewoon garantie opzit!
En ben inderdaad benieuwd naar de foto's!