Beste Volvo liefhebbers,
Binnenkort moet mijn Volvo 760 GLE een onderhoudsbeurt krijgen inclusief kleppen stellen (autogas). Nu heb ik bij een Volvo dealer een prijs hiervoor opgevraagd en die komt op 577 euro inclusief btw. daarvoor krijg ik nieuwe olie + filter, nieuw luchtfilter, nieuwe bougies en kleppen stellen + controle van diverse dingen (moet je maar afwachten wat daar van terecht komt natuurlijk, maar goed).
Mijn vraag: Wat betalen anderen, m.a.w. wat is normaal, is dit een normale prijs of wordt ik getild? Het lijkt mij rijkelijk veel (1200 gulden omgerekend). Ik ben benieuwd naar de reacties.
Prijs onderhoudsbeurt Volvo 760
-
- 7th Gear member
Kleppen stellen is een omvangrijk werk,ik denk ook dat de dealer een verkeerde prijs heeft opgegeven,die kunnen dat namelijk nooit doen voor dat geld incl een beurt..
Het is een hele slooppartij om te kunnen kleppen stellen..
Het is een hele slooppartij om te kunnen kleppen stellen..
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Ik heb geen antwoord maar wel een vraag over de prijsopgave voor die onderhoudsbeurt: is dat een Duitse prijs of een Nederlandse?
Ik heb altijd begrepen dat de prijzen in Duitsland gunstiger zijn en aangezien u in Duitsland woont, kan het dus wel meevallen.
Ik heb altijd begrepen dat de prijzen in Duitsland gunstiger zijn en aangezien u in Duitsland woont, kan het dus wel meevallen.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
-
- Starter
Het is een Duitse prijs, het is afgegeven door Volvo Paertmann in Nordhorn. Ik ben hier tot nu toe naar wens geholpen, ik heb er ook de koppakkingen van de 760 laten vervangen, toen kwam deze garage ook met een behoorlijk scherpere prijs dan de Nederlandse garages waar ik geinformeerd heb. De reden dat ik nu twijfel is dat dit de eerste beurt voor mijn 760 is sinds ik deze heb aangeschaft. Ik heb ook nog een 740, die nu nog in Nederland in onderhoud is, maar de prijs voor een beurt voor een 740 is dus goedkoper blijkbaar toch door de ingewikkelde 6 cilinder die in de 760 ligt.
Hoe dan ook, alvast bedankt voor de reacties. Meer reacties zijn natuurlijk nog steeds welkom.
Hoe dan ook, alvast bedankt voor de reacties. Meer reacties zijn natuurlijk nog steeds welkom.