Ola! Ik wil weer terug naar Volvo. In november ofzo vond ik per toeval een Lancia Thema V6 automaat, een auto waar ik al een tijd gecharmeerd van was. Gekocht (dus mn 940 weggedaan), en prima van genoten, maar toen kreeg ik een huis in amsterdam aangeboden. Ik woon nu nog bij mn moeder, dus ik dacht, hop, dat kan ik niet betalen, dan maar iets kleins. Rijd dus nu in een Polo G40 rond, ook prima, maar geen grote auto. Laat staan een grote Volvo. Ben nu dus rustig aan het kijken naar een 960 ofzo (ja, ook duur, maar ik heb t er voor over, en mn huisje heeft wat vertraging opgelopen). Ik kwam daarbij deze tegen, en ben benieuwd wat er allemaal onder de radio zit. Iemand een idee?
Ja, raar verhaal, erg veel auto's in korte tijd, maar blijkbaar klopt het "Volvo for life" gebeuren toch wel n beetje.
Wat is dit dan?
- Michael Oud
- 5th Gear member
Volvo 940 SE
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Onder de radio zit een lekkere aansteker.
En natuurlijk een automaat met de overheerlijke knopjes van S=sport, E=economy en W=winter.
O ja, en dat kastje ziet er uit als een oud type tripcomputer. Het lijkt op het type dat ooit verkocht werd voor de 240.
En natuurlijk een automaat met de overheerlijke knopjes van S=sport, E=economy en W=winter.
O ja, en dat kastje ziet er uit als een oud type tripcomputer. Het lijkt op het type dat ooit verkocht werd voor de 240.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
- Michael Oud
- 5th Gear member
Há, niet zo scherp he, tussen de radio en de aansteker zit nog wat... equalizer ofzo?
Maargoed, een tripcomputer dus. Spannend!
Maargoed, een tripcomputer dus. Spannend!
Volvo 940 SE
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Wie weet slopen ze er eerst alles uit vóór de verkoop...
Volvo Rules the Road
- Michael Oud
- 5th Gear member
Wordt geadverteerd met audio... naja, morgen maar eens een kijkje nemen. Of vrijdag.
Volvo 940 SE
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Volgens mij ook een equalizer.
- volvorider
- 5th Gear member
- Contacteer:
Succes!
www.everyoneweb.com/volvorider
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
- Henk 760 Hausser
- 3rd Gear member
Misschien is het wel een standverwarming???
Lekker,.....
Lekker,.....
Groeten ûût Epe
De Dalhaussertjes
Volvo 760 GLE Hausser 1982
";Slurpje";
De Dalhaussertjes
Volvo 760 GLE Hausser 1982
";Slurpje";
- Michael Oud
- 5th Gear member
Hmm, geen idee, maakt me ook niet meer uit. Wilde vandaag gaan kijken, auto is al verkocht. Naja, de zoektocht gaat verder!
Volvo 940 SE