Laaste keer dat ik dat deed stonden we met 8 man in antwerpenRobert schreef:Dus eens ff een spontane meeting creeren daar ::lol: ,
Kom ik ook

spontane volvo meeting
Laaste keer dat ik dat deed stonden we met 8 man in antwerpenRobert schreef:Dus eens ff een spontane meeting creeren daar ::lol: ,
Kom ik ook
En wat voor deukjes kun je er allemaal uit halen? Ook deuken die op 'een randje' zitten? Of 'deur-in-mep-deukjes'?ceebee schreef:Was wel van plan om een Restyle-dag (uitdeuken zonder spuiten ) te organiseren, maar wel met korte broeken weer en genoeg animo.
Hoe krijg je die kringen, die je alleen ziet als de auto in de zon staat, eruit; is dat mogelijk 'met de hand', of moet dat machinaal?ceebee schreef:Mísschien een poetsdag?????????????
Robert schreef: Ik ben momenteel trouwens in Rozenburg aan het werk , dat is toch ook die kant op ?
Groeten
Robert
Dennis schreef:
En wat voor deukjes kun je er allemaal uit halen? Ook deuken die op 'een randje' zitten? Of 'deur-in-mep-deukjes'?
Deukje tot een rijksdaalder(hè een wat??!??!?), niet op hoeken en profielen, kan misschien wel maar worden niet gegarandeerd, de rest (tenzij er een balk of profiel onderzit)eigenlijk 99% gegarandeerd.
Maar dat zou je eerst moeten zien, en per geval bekijken, denk ik?
Ja , dus eerst zien.
Hoe krijg je die kringen, die je alleen ziet als de auto in de zon staat, eruit; is dat mogelijk 'met de hand', of moet dat machinaal?
Die kringen worden veroorzaakt door het hand wassen/poetsen, met de hand krijg je kringen, in de wasstraat strepen, maar met een poetsmachien en een goede !polijstwas , ben je er weer een poosje vanaf.
ceebee schreef:Dennis schreef:
Hoe krijg je die kringen, die je alleen ziet als de auto in de zon staat, eruit; is dat mogelijk 'met de hand', of moet dat machinaal?
Die kringen worden veroorzaakt door het hand wassen/poetsen, met de hand krijg je kringen, in de wasstraat strepen, maar met een poetsmachien en een goede !polijstwas , ben je er weer een poosje vanaf.
Vind je de huidige grille niet mooi dan? Bescheiden R-tje erin, en daarmee toch anders dan de anderen zonder schreeuwerig te worden...gelebanaan schreef:...
- MS Design Grill...