Bedankt voor jullie reacties.
In de tussentijd was ik nog langs de dealer geweest voor het aanhoudende probleem.
Voor de tweede keer is er een monteur met me meegereden. (het een andere, oudere monteur van rond de 40 jaar) Die monteur zat zelf achter de stuur. Op de snelweg waar je 120km/h kon rijden reed hij maar 100 km/h......... Als ik niet tegen hem zei dat hij 120 moest gaan rijden (wat eigenlijk een hele normale snelheid is met een auto), bleef het nog steeds 100 rijden op de snelweg.
Deze monteur concludeerde ook dat het windgeruis aan de rechter voorzijde van de auto vrij luid was. Aan het linkerkant vond hij wel windgeruis wel "normaal".
De enigste wat die monteur nog misschien kon doen is het plaatwerk in het binnenkant van de voordeur 1 a 2 mm. verzetten/verbeugen. Men zei dat het voor mijn S40 niet echt nodig was, omdat ik een versie 2 heb. Het was eigenlijk alleen bestemd voor de eerste versies.
Maar omdat ik druk ging uitoefenen, ging hij het maar ook toepassen op mijn S40.
Tevens had ik ook nog gevraagd of ik in een andere leen S40 2005 kon rijden. Om zelf even na te gaan of het probleem alleen bij mijn S40 voor deed. Op de dag zelf was er alleen nog maar een V50 2.4i (kenteken 32-n.-..) beschikbaar...... :? ........ (die auto is nog eerder gebouwd dan mijn S40)
Met de V50 is het windgeruis net zo luid als in mijn S40 (gereden met een normale snelheid van 80-120km/h)
Ik ben al een aantal keren terug geweest bij de dealer. Iedere keer heb ik die mensen bedankt voor iets wat ze niet verholpen hebben.

Zoals het nu naar uitziet, denk ik dat ze het probleem niet kunnen verhelpen.
Mvg
Johan.