aansluiten van ck-7w in v40

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
rem
Starter

hier een berichtje van een trotse volvo v40 rijders(ben net in het bezit de volvo).
ik ben sinds jan 2007 in het bezit van een v40 uit 2001 alleen nu wil ik een carkit in bouwen nokia ck-7w nu was mijn vraag of er iemand is met wat goede tips........

en heeft er iemand nog een adresje voor accesoirs(omgeving alkaar)

groetjes remco
Koenejk
1st Gear member

hallo!
je topic viel me op omdat ik net wat aan het uitpluizen ben over mijn niet goed functionerende ingebouwde nokia set én de ck7w.

In mn s40II zat een orignele nokiaset voor de 6310 ingebouwd (origineel volvo), met zwanenhals en speaker in de hoofdsteun. Deze werkte perfect. Bij Businesscentre heb ik het laten ombouwen naar een CK7w, gebruik makend van de orignele zwanenhals. Over B.centre: prettig mee samen te werken. Over de ck7w ben ik opzich ook enthousiast. werkt prima. Ik krijg echter wel steeds meer klachten van bellers die aangeven een vervelende ruis of bromtoon over de lijn te horen. Ik hooor dit niet.
Deze 'storing' heb ik als vraag gedropt op http://www.prikpagina.nl/list.php?f=2310 (erg handige site over carkits!).
Je moet de reactie maar even lezen, vooral wanneer je in je v40 al een nokiaset hebt zitten die je wilt laten ombouwen.

dit maar ter info, misschien helpt het je weer wat verder. :)
Vr. groet!
everheard
2nd Gear member

heb op de pagina die aangegeven staat een tijdje geleden een vraag geplaatst... nog geen reactie.

Mijn probleem is dat ik het geluid van de carkit ck7w op mijn hu1205 zo wil aansluiten dat het geluid over alle speakers gaat. Nu heb ik een mutebox gehad, maar daar zaten andere aansluitingen aan. Iso ofzo, en ik weet niet of het geluid dan over alle speakers gaat.

Waarom ik dit wil is omdat ik dan mijn telefoon via bluetooth aan mijn carkit / audio set kan koppelen en hem dan kan gebruiken als mp3 speler. Erg handig. Nu hoor ik alles via het telefoonboxje...
Ga is tegen een ander aan botsen......ben net blij met mn nieuwe auto....
Suzuki Alto 1992 --> Total loss....
Peugeot 306 1998 --> Total loss...
Seat ibiza nov. 2000 --> Total loss...
Volvo v40 2002 --> ...... (er is hoop) econ. Total Loss
Volvo s60 2002 --> verkocht.... schade.....
Peugeot 206 SW 2005 --> schade...... verkocht......
Volvo v50 2005 --> er is hoop..... ;)
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

@everheard,

Een Mutebox doet eigenlijk 3 dingen;
- radio Muten
- het linker voorspeakertje onderbreken (hardwarematig) en daar de audio van de telefoon op zetten
- een signaaltje naar de HU geven zodat deze "mute" of "telefoon" oid weergeeft.

Wat jij wil, is te bereiken met bijvoorbeeld de MII.
(kijk maar even op onze site).

Groetjes
Bob
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
everheard
2nd Gear member

dan hoor ik wel alles over de 4 boxen met zo'n ding van 125 euro? hoet werkt dat dan? en, plug and play of?!
Ga is tegen een ander aan botsen......ben net blij met mn nieuwe auto....
Suzuki Alto 1992 --> Total loss....
Peugeot 306 1998 --> Total loss...
Seat ibiza nov. 2000 --> Total loss...
Volvo v40 2002 --> ...... (er is hoop) econ. Total Loss
Volvo s60 2002 --> verkocht.... schade.....
Peugeot 206 SW 2005 --> schade...... verkocht......
Volvo v50 2005 --> er is hoop..... ;)
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Je hebt een setje nodig. Idd 125,=

Het aansluiten van de MII en de daarop aan te sluiten audio-bronnen is niet zoveel werk. Je krijgt 2 source extra actief op je HU (bijv. Cd-C en Md-C).

Je schakelt met de source-knop over naar 1 van die sources om te luisteren.

Groet
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”