Mijn nieuwe kanon

De opvolger van P1800 en 480
drowel
5th Gear member

Het is een prachtige wagen. Met een geweldige motor. Heb niet voor niets dezelfde motor gekozen in mijn C70. Echt heerlijk, Thumper mag dus ook uitkijken naar het onvangen van zo'n scheurijzer! Heerlijk vooruitzicht lijkt mij toch?!
M'n eerste Volvo
4th Gear member

Ik vind het een erg strakke bak. Mooie auto dus. Alleen die sticker op de achterbumper.... moet dat nou ?
Ron

S60 2.4D Edition (MY 2004) - Premium Line - Scarab green pearl - Alpine IVA-W200Ri & NVE-N099P

Wat rijdt dat lekkerrrrrrrrrrrr......!!!
T.Mulder
2nd Gear member

thumper schreef:Wat een supermooie wagen zeg!

Ik ben heel benieuwd naar je rij-ervaringen!
Door omstandigheden zal ik afscheid moeten nemen van mijn 1.6D, maar ik heb al een vervanger besteld: een Passion Red T5 :wink:
Ik verwacht veel verschil in rijplezier hahaha

Kun je ook wat foto's plaatsen van het interieur misschien?
Het rijd echt fantastisch!!!!! licht echt super op de weg, er zit echt flink veel vermogen in (heb hem alleen nog niet volledig doorgetrapt vanwege inrijden, maar is onder de 4/5000 RPM al echt super snel). Dus je zult geen spijt krijgen van je passie rode T5 :) . Heb je hem ook met het R-design pakket besteld??

Ik zal van het weekend (als ik tijd heb) nog even wat foto's maken van het interieur, maar ik kan alvast verklappen dat het er super uitziet. En de mensen die mijn auto zien zijn het daar ook allemaal mee eens :D

M'n eerste Volvo schreef:Alleen die sticker op de achterbumper.... moet dat nou ?
Ik vind hem er wel mooi staan en aangezien ik trots ben om bij dat bedrijf te mogen werken ben ik ook trots dat ie achterop mijn autotje staat. Dus ja het moest :D
T.Mulder
2nd Gear member

beetje dubbelop
thumper
1st Gear member
Contacteer:

T.Mulder schreef: Het rijd echt fantastisch!!!!! licht echt super op de weg, er zit echt flink veel vermogen in (heb hem alleen nog niet volledig doorgetrapt vanwege inrijden, maar is onder de 4/5000 RPM al echt super snel). Dus je zult geen spijt krijgen van je passie rode T5 :) . Heb je hem ook met het R-design pakket besteld??
Nee, zonder R-Design... Op m'n huidige 1.6D zit al een bodykit en die laat ik overzetten (mét extra eindpijpje natuurlijk), en de bekleding -- hoewel érg mooi leer! -- is mij iets té Recaro-achtig... Ik heb de zwart-witte T-Tec bekleding, zelfde als ik nu heb

Trouwens, op de motor na is ie ook identiek als mijn huidige auto; zelfde kleur en interieur, en de opties welke ik er nu in heb zitten (electrisch verstelbare stoel, inklapbare spiegels en het übervette Dynaudiosysteem met wisselaar) komen er ook weer in, uitgebreid met USB interface naar externe harde schijf.

Ik zit trouwens wél te spelen met het idee om een witte striping vanaf het front, over de motorkap en dak naar de achterkant te laten lopen, beetje zoals op de Dodge Viper.
Dat zou op jouw bommetje ook niet misstaan!

Hoe klinkt de motor eigenlijk? Ik moet bekennen dat ik nog nooit een 5-cylinder gehoord heb...........
Blackflash
2nd Gear member

[/quote]
Hoe klinkt de motor eigenlijk? Ik moet bekennen dat ik nog nooit een 5-cylinder gehoord heb...........[/quote]

Nou, neem van mij aan dat het vreselijk verwend!!!!, je wilt echt nooit meer anders, het enige probleem is dat je bij de verkeerslichten altijd als eerste weg bent :signbye:
MY21 XC40 T5 R-design, Bursting Blue
T.Mulder
2nd Gear member

thumper schreef: Hoe klinkt de motor eigenlijk? Ik moet bekennen dat ik nog nooit een 5-cylinder gehoord heb...........
Het klinkt inderdaad echt super!! Velen malen beter dan een 4 pittertje. Heb hiervoor ook in een v70 MY2001 gereden met een 2.5T, wat ook al echt leuk klonk. Maar de T5 in een C30 is echt ....... :D Het is een echt kanon op wielen 8)

Ik vind het alleen jammer dat ze nog geen S80 V8 leveren in de C30, wat dat klinkt pas echt gaaf :D
Guestuser

jammer van die sticker! op de achterkant!
Poolrev
5th Gear member

Zoals bij de meeste C30's, is ook deze geweldig!

Ik zie dat je de motor-typeaanduiding eraf hebt laten halen. Niet over gedacht om ook 'C30' eraf te halen, voor de symmetrie? :wink:
michel-C30
3rd Gear member

Vandaag ook een zwarte t5 r summum gekocht. krijg hem over zes weken
Ben al aan het aftellen.
Volvo 340 special aut.86
Volvo 340 1.7 88
volvo 480 turbo 90
volvo 480 gt turbo 94
Volvo S40 2.0 T 2003
Volvo C30 T-5 R-design 2008
Paul
Geartronic member

thumper schreef:
T.Mulder schreef: Het rijd echt fantastisch!!!!! licht echt super op de weg, er zit echt flink veel vermogen in (heb hem alleen nog niet volledig doorgetrapt vanwege inrijden, maar is onder de 4/5000 RPM al echt super snel). Dus je zult geen spijt krijgen van je passie rode T5 :) . Heb je hem ook met het R-design pakket besteld??
Nee, zonder R-Design... Op m'n huidige 1.6D zit al een bodykit en die laat ik overzetten (mét extra eindpijpje natuurlijk), en de bekleding -- hoewel érg mooi leer! -- is mij iets té Recaro-achtig... Ik heb de zwart-witte T-Tec bekleding, zelfde als ik nu heb

Trouwens, op de motor na is ie ook identiek als mijn huidige auto; zelfde kleur en interieur, en de opties welke ik er nu in heb zitten (electrisch verstelbare stoel, inklapbare spiegels en het übervette Dynaudiosysteem met wisselaar) komen er ook weer in, uitgebreid met USB interface naar externe harde schijf.

Ik zit trouwens wél te spelen met het idee om een witte striping vanaf het front, over de motorkap en dak naar de achterkant te laten lopen, beetje zoals op de Dodge Viper.
Dat zou op jouw bommetje ook niet misstaan!

Hoe klinkt de motor eigenlijk? Ik moet bekennen dat ik nog nooit een 5-cylinder gehoord heb...........
Thumper, misschien idee om eennieuw topic over jouw nieuwe C30 te beginnen!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
VolvoV50Rdesign
1st Gear member

Goeie keuze! ziet er goed uit. Wel rekening mee houden dat het witte Rdesign-leder extra onderhoud vraagt, zeker door jeans.
Geniet van je SportCar
Bart_DT
Starter

heb je miss nog foto's? ze zijn precies allemaal weg of ik heb een link gemist
T.Mulder
2nd Gear member

Bart_DT schreef:heb je miss nog foto's? ze zijn precies allemaal weg of ik heb een link gemist
Ben je wel ingelogd? de foto's staan er gewoon op.
SexieLexie
2nd Gear member

Jongens Jongens toch, zwart is gewoon lelijk voor zo'n auto. Als je nu eens naar een witte of gebroken witte C30 gaat kijken komt het lijnenspel veel mooier uit. De C30 heeft mooie ronde vormen, maar dat zwart is zo saai. Probeer eens te denken in andere kleuren. Zag overigens vandaag een knal rode C30 rijden, ook niet verkeerd.
XC60 T5 MY12 (Seashell Metallic - Soft Beige/Espresso - Zephyrus 18";) Summum, Driver support line,, Security line, Summum plus line, Donker getint glas achterportieren en bagageruimte, Servotronic, standverwarming met Volvo on Call, front view camera, verlichte instaplijsten, verwarmbare achterbank, audio-systeem achterbank.
C70 T5 Tourer MY12 (Black Saphirre Metallic - Sovereign Hide Off Black / Calcite - Morpheus 18";) Luxury Line.
Hotpants1983
1st Gear member

Issie verlaagd? Zo ziet het er niet naar uit...

Mooie auto verder, veel veilige kilometers gewenst :)
C30 T5 Summum Geartronic Mob. Line Dynaudio, Season-Line, Dynamic Line, Sports
Paul
Geartronic member

SexieLexie schreef:Jongens Jongens toch, zwart is gewoon lelijk voor zo'n auto. Als je nu eens naar een witte of gebroken witte C30 gaat kijken komt het lijnenspel veel mooier uit. De C30 heeft mooie ronde vormen, maar dat zwart is zo saai. Probeer eens te denken in andere kleuren. Zag overigens vandaag een knal rode C30 rijden, ook niet verkeerd.
duidelijke mening, gelukkig iedereen zijn ding!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
T.Mulder
2nd Gear member

SexieLexie schreef:Jongens Jongens toch, zwart is gewoon lelijk voor zo'n auto. Als je nu eens naar een witte of gebroken witte C30 gaat kijken komt het lijnenspel veel mooier uit. De C30 heeft mooie ronde vormen, maar dat zwart is zo saai. Probeer eens te denken in andere kleuren. Zag overigens vandaag een knal rode C30 rijden, ook niet verkeerd.
Ik heb in het begin ook gekeken naar een cosmic white met java pearl body kit. Echter vind ik de zwarte kleur in combi met de chromen spiegels en het interieur van het R-Design pakket een mooier geheel. Ik vond het anders zo'n hoop verschillende kleuren worden
Hotpants1983 schreef:Issie verlaagd? Zo ziet het er niet naar uit...

Mooie auto verder, veel veilige kilometers gewenst Smile
Hij is wel verlaagd, een aantal centimeter lager had inderdaad zeker niet misstaan. Echter is het ook wel handig dat je een drempeltje een beetje voltjes kan nemen :D
Summum
6th Gear member

Echt een plaatje hoor!

Heb je inmiddels je ramen al laten tinten? Wel even foto posten dan, ben erg benieuwd!
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
T.Mulder
2nd Gear member

Summum schreef:Echt een plaatje hoor!

Heb je inmiddels je ramen al laten tinten? Wel even foto posten dan, ben erg benieuwd!
Nee helaas, nog totaal geen tijd voor gehad. En ben ook nog steeds een beetje aan het rondkijken naar een goede tinter in Den Haag en omstreken. Had ook gekeken naar Trim-Line (aangezien jouw resultaat er wel erg super uitziet), echter is volgens hun website vesteging amersfoort het dichtsbij. Wat een uur rijden is :?
Plaats reactie

Terug naar “C30”