Leder interieur

Alles over de 440 / 460
Plaats reactie
Elevado
2nd Gear member

Hallo allen,

ik vroeg mij eens af wat de mogelijkheden zijn met t inbouwen van een leder interieur in mijn 440.... Worden deze setjes wel eens aangeboden? En wat zouden ze dan kosten? het lijkt me wel erg gaaf om lekkere leren stoelen in mn auto te hebben, t liefst dan ook nog met stoelverwarming :P

maarja, misschien heb ik t nu wel over kosten van 1000 euro ofzo.. en dat vin ik dan weer te veel... graag jullie mening/ reacties! :)
Renault 19 1.4 - blauw '95
Volvo 440 1.8i - silver november '95 | Nu met 15"; sportvelgen!

Volvo... fantastisch!
gertvanderspek
3rd Gear member

Kijk efe bij de sloper of op marktplaats.
Volgens mij een honderdje of drie.
GKD
1st Gear member

Leder interieur is vrij weinig meer verkrijgbaar, hetgene wat er is is vaak écht op (uitgedroogd etc.). Denk dat je dan nog eerder je stoelen kan laten overtrekken door een stoffeerder, maar das ook vrij prijzig.

Zal vanavond aan m'n zwager eens vragen wat dat ongeveer kost, om de voorstoelen + achterbank te laten bekleden met leer. Je hoort het nog wel.
Elevado
2nd Gear member

Oke, dat is super! :) Ben alleen erg bang dat laten overtrekken gigantisch in de kosten gaat lopen... Maarja, het lijkt me wel heel gaaf.. maargoed, ben ook maar een studentje... hehe

Volvo... fantastisch!
rev
3rd Gear member

Ik zou meer voor halfleder gaan en omdat mijn voorpanelen al van een half leder interieur zijn en dan zou ik de voorste zetels van een 480 er willen inzetten omdat dit (bijna) kuipzetels zijn

greetz Jan

ps leder is heel goed voor in de zomer met een short te rijden
w00t
1st Gear member

*plak plak plak*

Dan prefereer ik toch stof of halfleder...

Zeker 's ochtends.

w00t - zou al blij zijn als ik een volvo had.
Volvo. for life
rene en erica
4th Gear member

ik heb laatst 700 km. in een zafira gereden met lederen bekleding.ik vond het niks,en net als woot hier boven zegt:het is nog geen eens zomer.maar het is wel bijzonder natuurlijk.je stoelen laten bekleden zal best duur zijn ,maar dan heb je het wel nieuw.een gebruikt setje dat nog in goede staat is zal je denk ik met een vergrootglas moeten zoeken.en verwarming is heerlijk,ik zou het niet meer willen missen maar met leer wou ik er ook ventilatie in hebben.
succes met het zoeken.
groet'n uut grunn
GKD
1st Gear member

Elevado schreef:Oke, dat is super! :) Ben alleen erg bang dat laten overtrekken gigantisch in de kosten gaat lopen... Maarja, het lijkt me wel heel gaaf.. maargoed, ben ook maar een studentje... hehe
Gemiddeld zo'n 150 - 250 euro, per stoel kun je wel op rekenen. Dit zijn prijzen van stoffeerderijen, wellicht dat je een "beunklusje" kan laten doen, maar verwacht dan niet de beste kwaliteit leer + montage.
Sean-440
1st Gear member

heej..

ik heb een half lederen interieur gekocht voor 75 euro...ik ben echt gematst..

alles ziet er nog nieuw uit...de achterbank heeft wel een paar gebruiks krassen..maar voor de rest super:D:D moest wel 3 bouten uit boren. dus was wel ff werk:P maar het zit er in:D:D

grtjs sean
Elevado
2nd Gear member

Waar heb je die dan gevonden Sean-440? Sloop of iets dergelijks?

Volvo... fantastisch!
Plaats reactie

Terug naar “De Volvo 440 - 460 series algemeen”