Hallo allemaal,
In mijn onlangs aangeschafte S60 zit een car-kit die ik wil vervangen door een andere. Het lijkt er op dat ik gebruik kan maken van de bestaande bekabeling, maar nu blijkt een deel van de electronica van de car-kit links achter de radio verborgen te zitten.
Nu heb ik de volgende vragen :
- Hoe verwijder ik het paneel links van de radio/airco-unit, zeg maar zijkant middenconsole
- Hoe verwijder ik het luidspreker-rooster boven op het dashboard (midden)
- Hoe kan ik de ventilatieroosters (boven de radio) verwijderen ?
Hoor graag van jullie.
Henk
Verwijderen delen dashboard
- joostb
- 2nd Gear member
Haal eerst het pennenhouder plaatje eraf,voorzichtig met een kleine schroevendraaier aan de zijkant "loswrikken"
Onder dat afdekplaatje zitten 2 torx schroeven van het panneel van de airco?verwarming, haal deze los en het panneel kan eruit.
Dan de 2 schroeven loshalen van het radio panneel en het geheel demonteren.
Het is wel wijs om eerst even de radio te demonteren, de twee "balkjes/lipjes" aan de zijkant van de radio indrukken en tegelijk naar buiten trekken om de radio te demonteren.
Gr Joost
Onder dat afdekplaatje zitten 2 torx schroeven van het panneel van de airco?verwarming, haal deze los en het panneel kan eruit.
Dan de 2 schroeven loshalen van het radio panneel en het geheel demonteren.
Het is wel wijs om eerst even de radio te demonteren, de twee "balkjes/lipjes" aan de zijkant van de radio indrukken en tegelijk naar buiten trekken om de radio te demonteren.
Gr Joost
VW kever een stuk of 10
Diverse VW's
Volvo 144
Reanaut kangoo
Volvo 122s Turbo
Volvo S60 170HP LPI okt. 2001
Renault kangoo
Volvo Amazon220 (combi)
Diverse VW's
Volvo 144
Reanaut kangoo