Waarde forumbroeders, onze 960 3.0 sedan is aan 2 nieuwe rubbers toe (aan elke kant 1) en wel de rubbers die als je onder de auto staat bij de achteras (van vorenaf gezien het achterste rubber) aan de wishbone zitten.
De wishbone zit boven de achteras en het rubber zit in de bevestiging van de wishbone met de auto.
Heeft iemand ervaring met het vervangen van deze rubbers want zo op het eerste oog is het een hele klus. Als iemand die Vadis heeft het zou kunnen vertellen of mailen zou ik erg geholpen zijn.
achterste rubber wishbone 960 vervangen
- Fat Rat
- 5th Gear member
heb er zelf geen flauw benul van hoe het zit bij de 960, zijn ook maar van die gecompliceerde veel te comfortable en luxeuze rot auto's 
Even serieus Ik zou het eens vragen bij www.volvo700vereniging.nl
Er zijn daar vast mensen die het zelf geprobeert of gedaan hebben. En anders als je lid wordt kan je het op een sleuteldag komen doen met vakkundige monteurs enzovoort.
Even serieus Ik zou het eens vragen bij www.volvo700vereniging.nl
Er zijn daar vast mensen die het zelf geprobeert of gedaan hebben. En anders als je lid wordt kan je het op een sleuteldag komen doen met vakkundige monteurs enzovoort.
Red Blocks Forever and a day
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
Mazda 323F BJ DitD 2001 = Exit
- volvo 960R
- 3rd Gear member
Ik ''denk'' dat deze rubbers ook bij mij vervangen moeten worden.
Want als ik rij hoor ik een ''krakend'' geluid.
Lastig om uit te leggen.
Is dit bij jouw ook zo ?
Iemand enig idee wat hier de kosten van zijn bij de garage ?
Want als ik rij hoor ik een ''krakend'' geluid.
Lastig om uit te leggen.
Is dit bij jouw ook zo ?
Iemand enig idee wat hier de kosten van zijn bij de garage ?
- Smiley
- 2nd Gear member
Geen krakend geluid maar bij remmen hogere snelheden voel ik achter trillingen. Remschijven zijn getest en uitlijnen is gebeurd, conclusie was en na onderzoek ook zichtbaar, achterste rubber wishbone gescheurd....
Over de kosten heb ik geen idee maar mijn steun en toeverlaat Timen Smit zegt dat er waarschijnlijk heel veel uurtjes in zitten...
Over de kosten heb ik geen idee maar mijn steun en toeverlaat Timen Smit zegt dat er waarschijnlijk heel veel uurtjes in zitten...