Voor mijn unieke volvo radio (sr 701) ben ik op zoek naar de bijbehorende cd wisselaar. De enige wisselaar die hierop past is die van het eerste type met typenr: 3533937.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik denk niet dat daar de originele 400serie 6cd wisselaar bij zit..
zowiezo zijn die wisselaars erg zeldzaam, kijk maar naar de andere "goedkopere" opties van de 480... er is tevens ook ooit een autotelefoon voor de 480 leverbaar geweest, die heb ik immers nog nooit met eigen ogen gezien (ook niet op de foto, naast die van de brochures)
Succes Reilif!
Auke
MY95 Volvo 480 GT-Line USA-Spec MT
MY96 Volvo 850 R MT
MY98 Volvo S70 R AT
MY04 Volvo S60 R MT
MY06 Volvo XC90 V8 Executive AT
die telefoon,heb er laatst een inbouwhandleiding plus foto van gezien.hij zit ter hoogte van het verticale ventilatierooster op je dashbord,is 3x zo groot als de hedendaagse gsm en zet je radio ook zachter als je werd gebeld.
check mijn advertentie op markplaats. daar staat een 6cd wisselaar bij te koop. ik garandeer niet dat ie werkt maar hij is nog wel heel. ik hoor van je.
Dankzij Sjoerd heb ik nu mijn hele setje compleet. Ben er erg blij mee!!! Wat ik nu heb?
Volvo radio SR 701 (met ingebouwde 5 bands equalizer)
Cd control unit, CD 401 (losse aansturing voor de wisselaar)
Volvo 6 cd wisselaar (ook voor gebrande cd's)
Volvo Amplifier 4140 (4 x 40 watt)
Volvo TP 701 (losse cassettespeler) passend in het vakje boven de asbak
Auk schreef: er is tevens ook ooit een autotelefoon voor de 480 leverbaar geweest, die heb ik immers nog nooit met eigen ogen gezien (ook niet op de foto, naast die van de brochures)
Laat ik dat nu ooit met eigen ogen mogen hebben aanschouwen. Dit was nog een apparaat op het "oude" analoge netwerk ATF3.
Hier behoorde een aparte/losse accu bij en een losse hoorn.
In de bewuste 480 (een zustermodel van de mijne met een week verschil in kenteken) was deze ingebouwd in de middenconsole (op de plek waar ik mijn armsteun heb. Ik had er geen belangstelling voor maar was wel mooi om te zien.
BTW
Natuurlijk benieuwd naar foto's als de hele rataplan in de 480 is ingebouwd RMB. Ziet er gelikt uit.
dat is zeker een indrukwekende optie van een 480.ik ken het ook alleen van een foto. ben ook benieuwt naar foto"s als het in de auto zit.susses met inbouwen.
Momenteel heb ik het om te testen even in mijn 440 ingebouwd. Echt super geluid! In het voorjaar als mijn two tone weer uit de stal komt dan ga ik het daar blijvend in inbouwen en zal ik gelijk foto's maken ervan!
Heej, die stekker die bij de CD control unit op de foto staat, zo'n een heb ik in mijn 440 in de achterbak liggen. Was dit een standaard aanslutiing van de 4-serie, of in het algemeen 13 jaar terug?
Hier even een foto uit de 440. Het plaatje dat boven de cd control unit komt moet nog gecustomized worden. D.w.z. er moet een uitsparing komen voor de kabels... De versterker en de wisselaar zitten weggewerkt onder de bestuurderstoel en de bijrijdersstoel. Omdat ik een Volvo 440 glt heb, heb ik standaard 6 speakers in mijn auto (2 in de raamstijl, 2 in de deuren en twee naast de hoedenplank.)