Versterker voor SC-901

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
strikw
Starter

Hoi allemaal,

ik ben nieuw hier op het Volvo forum. Heb een half jaar geleden een Volvo V70 TDI uit 98 gekocht. Toen ik hem kocht zat er een JVC autoradio in, gelukkig had ik de SC-801 nog liggen van mijn 850 :). Overigens zitten er wel 8 speakers in mijn auto, dus verwacht dat er orgineel ook een bigfront in heeft gezet.

Goed, to the point. Onlangs heb ik een SC-901 gekocht met versterker. Echter heeft deze in een V40 gezeten en blijkt de versterker 2.1 kanaals te zijn (links, recht en subwoofer). Nu ben ik dus hard op zoek naar een 4 kanaals versterker, dit blijkt helaas niet zo makkelijk. Ik ben bij de dealer geweest en de type nummers die destijds met de SC-901 werden gebruikt zijn de HA 4350 (V70) de HA 7240 en de HA 7400 (beide C70).

Nu is mijn vraag of iemand een dergelijk versterker heeft, mag ook een ander type zijn, als hij maar past. Of anders weet hoe ik hier aan zou kunnen komen.

alvast bedankt!
mga1600
6th Gear member

Zie site : http://audio-for-elk.de/index.html?target=dept_14.html

Deze leverancier heeft mij er kortgeleden ook een geleverd inclusief kabel en er staat er nog een op zijn site. Werd keurig in een paar dagen afgeleverd
XC60 T6 Ultimate Dark my24
strikw
Starter

Bedankt voor de reactie! ik heb hem besteld :)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”