Beste mensen,
De ontgrendeling van rechter (grote) helft van mijn achterbank weigert.
De knop werkt nog wel, maar de ontgrendeling werkt niet.
Het lijkt er op dat er niets los te schroeven is...
Weet iemand een methode om het weer werkend te krijgen.
Bedankt alvast voor de hulp.
Groet, Dirk
Ontgrendeling rugleuning achterbank weigert dienst
- Geus
- 4th Gear member
Dat lijkt me erg lastig. Kabeltje geknapt? Heb het wel eens gehad dat de gordel te ver inrolde, waardoor de bank niet meer omhoog kwam. Kan je niet met een haakje van stevig ijzerdraad tussen de delen bij het slot komen, kijken of je daar beweging in krijgt. Wil vanavond mijn auto wel even bestuderen. Eerst slapen (nachtdienst).
Als er iemand in Vadis duikt om te kijken hoe dit open moet, zou diegene dan zo vriendelijk willen zijn het onderdeelnummer van de grote kap over het rechterhoekdeel, dat op deze foto zo goed in beeld is, te vermelden. Ik heb daar namelijk een scheur in zitten.
Hoop dat je het snel opgelost krijgt!
Groet, Geus
Als er iemand in Vadis duikt om te kijken hoe dit open moet, zou diegene dan zo vriendelijk willen zijn het onderdeelnummer van de grote kap over het rechterhoekdeel, dat op deze foto zo goed in beeld is, te vermelden. Ik heb daar namelijk een scheur in zitten.
Hoop dat je het snel opgelost krijgt!
Groet, Geus
Volvo 121 (Amazon), 2.0 , 1966, donkergroen
Volvo V70 Europa, 2.5 10v, 1997, Nautic blue pearl
Volvo S60 D (2.4, 126 pk), 2007, donkerblauw
Volvo V70 Europa, 2.5 10v, 1997, Nautic blue pearl
Volvo S60 D (2.4, 126 pk), 2007, donkerblauw
-
- Starter
Hallo Dirk,
Heb precies hetzelfde gehad. Als je met je ene hand de rugleuning naar achter trekt , kan je met je vinger de mechanische ontgrendeling in de leuning ( via je kofferruimte ) omhoog duwen. Kabel heb ik inderdaad nooit vervangen omdat je meer beschadigd dan goed doet, en voor die ene keer dat ik de leuning neerklap heb ik hier mee leren leven. En het is echt waar: oefening baart kunst
groeten en succes
Heb precies hetzelfde gehad. Als je met je ene hand de rugleuning naar achter trekt , kan je met je vinger de mechanische ontgrendeling in de leuning ( via je kofferruimte ) omhoog duwen. Kabel heb ik inderdaad nooit vervangen omdat je meer beschadigd dan goed doet, en voor die ene keer dat ik de leuning neerklap heb ik hier mee leren leven. En het is echt waar: oefening baart kunst
groeten en succes