Ik bedoel hiermee eigenlijk de meeste van bovengenoemde punten. De auto is natuurlijk met het vele vermogen niet traag, maar door het hoge gewicht, en afstelling die vooral op comfort gericht is vind ik hem niet sportief rijden. Acceleratie van 0-100 vind ik niet spectaculair... wel vind ik de tussenacceleraties van ongeveer 80-160 erg goed. Heerlijk om ergens vlot in te halen.Waar doel je hier precies op; wegligging, bochtengedrag, acceleratie, iets anders?
Toch denk ik wel aan chippen , maar dat is puur om het vermogen wel te hebben, en zeker NIET om er mee te gaan knallen.
Ik heb dynaudio , (+ sub) , wat een geluidddddddd !!!! , zelfs met dak open.
Ik ben tot nu toe (1000 km ) , zeer tevreden, en de zon helpt daar uiteraard wel lekker aan mee.
Chippen heb ik ook laten doen, en kan het alleen maar aanbevelen. Die extra pk's zitten natuurlijk niet in de weg., en het grootste verschil zit nog wel in de eerder genoemde tussenacceleraties van 80 tot 160. In dat gebied is hij nu echt heel goed merkbaar sneller.
Ja, met het Dynaudio systeem wil je de volumeknop wel snel opendraaien. Ben hier ook heeeeel erg blij mee!