Ik merkte enige tijd geleden dat er een scheur ontstond in de (vaste) vloerbedekking aan de bestuurderskant ter hoogte van de rechtervoorkant van de bestuurdersstoel. Hij zit achter de losse mat en is goed zichtbaar.
Onlangs is er nog een scheur bijgekomen en ik vermoed dat er spanning op de vloerbedekking staat.
Ik heb erop gelet of het door mijn schoenen komt, maar dit is niet het geval.
Ik ben er mee naar de garage geweest en het schijnt een bekend Volvo probleem te zijn, merkte ik aan de reactie van de monteur. De chef werkplaats gaat kijken of er iets in de coulance sfeer gedaan kan worden, maar waarschijnlijk gaat dit niet lukken (Volvo V70 uit 2004).
Wat ik graag wil weten of er meer ervaring is met dit probleem (dus een productiefout) en of dit door Volvo opgelost is (ook buiten de garantie !).
Scheurende vloerbedekking V70
- Oceanracer
- Geartronic member
Heb ik ook gehad. Links voorin, ter hoogte van waar je vaak je hak laat rusten van je linker voet. Ik dacht dan ook dat dat de reden was. Ik heb via AutoRima een andere vloermat besteld. Monteren was een fluitje van een cent. Ik heb op de plek van de scheur wat extra schuim ter opvulling aangebracht van de oude mat. Sinds dien heb ik er niet meer op gelet, eigenlijk.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race