velgen achteraf bestellen

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
bluevolvo
2nd Gear member

Hallo heeft er iemand ervaring met het achteraf bestellen van velgen? Zou wel andere willen maar vraag me af hoe het zit met de prijs,is deze hetzelfde als op de offerte van je wagen?
kmser
4th Gear member

Achteraf bestellen is duurder, bij het bestellen in offerte wordt het prijsverschil tussen de standaardvelgen en de grotere maat berekend, anders is het de vplledige prijs van velg en band.
V50 2.0D kinetic MY05 - Flint grey metallic - 16"; ??
V50 2.0D momentum MY09 - Chameleon blue pearl - HP audio - winter line - 17"; spartacus
BMW F800ST MY09
besteld thuis: XC60 D3 AWD - Summum - Xenium pakket - Saville Grey - 18"; Merac
patrice
3rd Gear member

hallo, gewoon aftermarket velgen kopen dan, ook zeer mooie en kwalitatieve velgen, maar koop dan wel iets dat met de auto goed gaat, indien auto niet bestemd is voor tuning, eerder iets klassieks nemen, ik heb zelf aez intenso in 17 duim gekozen, ongeveer 1250 euro met goede banden!
op de originele staan nu winterbanden, maar die staan ondertussen ook te koop , want de look is echt niet tip top met de originele 15 duims, ga dus nu ook aftermarket 16 of ws 17 duim nemen!
ik kan u verzekeren dat alu velgen bij volvo zeker niet goedkoop uitkomt, volgens mij, ben je zeker 350 euro kwijt bij aankoop van 1 velg , type 'zaurak' of dergelijks in 17 duim, en zonder band!
ga is kijken op kapaza , daar staan mooie volvo 16 duims te koop, voor 750 euro denk ik, maar bon 16 is toch nog klein hé!
ga voor mooie 17 duims in aftermarket, verkoop je originele bandjes, en plaats winterbandjes op je originele velgen, of gouden tip: doe zoals ik, vraag aan uw verkoper of ze niet direct bij de levering van uw wagen de bandjes niet willen omwisselen tegen winterbanden, bij mijn dealer was dit geen enkel probleem, enkel een heel klein meerprijse moeten betalen, ik denk 15 euro per band! zo heb je ineens twee perfecte set wielen en voor veeeeel minder geld!
groetjes pat
volvo v50 1.6d topline titanium grey, calacite cream leer, high performance audio, 17 duim aez intenso
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”