Hallo iemand enig idee bij ongeveer 80 km een aanlopend geluid linksvoor ,bij lagere snelheden als ik gewoon gas geef hoor ik wel een aanlopend geluid ,maar bij gas loslaten verandert het in een klonkend geluid, lijkt op de aandrijving bij rijdend insturen zowel naar rechts als links een bonkend geluid met resonantie
Auto heeft 105000 km gelopen ,graag jullie reactie
klonkend geluid linksvoor remblokken aandrijving?
- Carfreak
- 7th Gear member
Is al veel over geschreven. Heb je de zoekfunctie gebruikt?
Kan van alles zijn, rubbers, ophanging, lagers, etc etc. Het schijnt helaas nogal eens voor te komen.
Kan van alles zijn, rubbers, ophanging, lagers, etc etc. Het schijnt helaas nogal eens voor te komen.
Volvo V70 2.4/ 140pk Black Sapphire Edition MY04
Volvo S80 2.5t Summum GT6 MY08 Volvotune
Mercedes C180 Estate Avantgarde 7tronic MY15
Volvo S80 2.5t Summum GT6 MY08 Volvotune
Mercedes C180 Estate Avantgarde 7tronic MY15
-
- 1st Gear member
Carfreak schreef:Is al veel over geschreven. Heb je de zoekfunctie gebruikt?
Zal het is proberen de auto heeft nog garantie dus ik wil goed beslagen ten ijs komen
-
- 3rd Gear member
Homokineet?frans 65 schreef:Hallo iemand enig idee bij ongeveer 80 km een aanlopend geluid linksvoor ,bij lagere snelheden als ik gewoon gas geef hoor ik wel een aanlopend geluid ,maar bij gas loslaten verandert het in een klonkend geluid, lijkt op de aandrijving bij rijdend insturen zowel naar rechts als links een bonkend geluid met resonantie
Auto heeft 105000 km gelopen ,graag jullie reactie
V70 - 140pk - 2003
- degids
- 3rd Gear member
Misschien is de centrale moer van het wiel niet goed aangedraaid?
Ik had vergelijkbare symptomen met een golfje, 8 jaar terug of zo, en toen was het dus dat de centrale moer niet goed was aangedraaid van een van de voorwielen na een uitlijning.
Dat krijg je als je je auto laat onderhouden door een beunhaas...
Maar ja toendertijd had ik gewoon geen geld voor een garage, dus je moet wat he!
Homokineet werd ook nog genoemd geloof ik. Moet je eens proberen met volle stuuruitslag weg te rijden, scheutig met gas (maar niet overdrijven
)
Volgens mij moet je dan echt ratelen horen.
Ik had vergelijkbare symptomen met een golfje, 8 jaar terug of zo, en toen was het dus dat de centrale moer niet goed was aangedraaid van een van de voorwielen na een uitlijning.
Dat krijg je als je je auto laat onderhouden door een beunhaas...

Maar ja toendertijd had ik gewoon geen geld voor een garage, dus je moet wat he!

Homokineet werd ook nog genoemd geloof ik. Moet je eens proberen met volle stuuruitslag weg te rijden, scheutig met gas (maar niet overdrijven

Volgens mij moet je dan echt ratelen horen.