Portieren willen niet meer op slot met AB ?????

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
cjniezen
1st Gear member

Hallo,
Vanmiddag kreeg ik mijn portieren niet meer op slot met mijn afstandsbediening. Na 5 minuten lukte het ineens wel. Nu vanavond deed hij helemaal niets meer. Probleem is dat ik al met de seutel de deuren niet meer kon sluiten door defect slot oid. Ik heb net de batterij in de bediening vervangen. Hij doet nog steeds niets. Wat zou de oorzaak kunnen zijn? Ik kijk uit naar jullie reactie.
redikim
2nd Gear member

Volgens mij is een van je sloten versleten. Ik gok zelf op de linkervoorzijde.
Kijk eens of je instapverlichting en portierverlichting het aan die zijde wel doet. Was bij mij het teken dat het slot toch aan vervanging toe was. Ik had geluk en was er op tijd bij. Als je te lang wacht kan het zelfs zo zijn dat je portier niet eens meer vanuit de binnenkant open gaat, en danis het zelfs voor een ervaren Volvomonteur een hels karwei om het portier open te krijgen en vervolgens het slot te vervangen.
Nadat mijn slot vervangen was heb ik er geen last meer van gehad en reageerde alles zoals het hoorde.
Hopelijk heb je er wat aan. Let op, een nieuw slot is niet erg goedkoop!!
Volvo V60 2.0T, POLESTAR ENGINEERED, , 6Speed Manual, Momentum, Business Pack Pro, Driver Support Line, Flamingo Red.

S70-2.4i-140pk-20v Mrt-2000 met Perfo/Aluminium inleg, Heldere koplampen en aftermarked Xenon, RICA TUNED 170PK
Nissan Primera 2.0
Nissan Almera 1.4
Mazda 323 Sedan 1.6 LPG
Mazda 323 1.3 Red Ltd Edition LPG
Mazda 323 GLX 1.7Diesel
Renault 11 TD Diesel
Fiat 127 1050
DAF 11OO Marathon Coupé

Life is better lived together
cjniezen
1st Gear member

Het portier gaat al 1 jaar niet meer met een sleutel open. Moet een nieuw slot in. Ging wel altijd open met AB. Portier verlichting en instapverlichting werkt wel. Het enige wat hij sinds vandaag ook niet meer doet.... Als ik de auto uitzet en de sleutel uit het contact haal gaat de verlichting niet meer aan. Deed hij normaal wel.

Auto heeft zowiezo de laatste week rare kuren. Vorige week was het net als of hij geen vermogen had. Ik heb een automaat. Hij kwam wel op snelheid, alleen heel traag. Hij had geen power. Een dag laetr was alles weer normaal en hij rijdt weer als een fluit.
Hathu
3rd Gear member

Kijk voor een nieuw slot eens bij volvos.nl die heeft een linkerslot voor 75 euries op de site staan.
V70 TDI 1998 comfort-luxe automaat tot juni 2015. Nu V70 NN 2.5T GT
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”