stoelverwarming

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Plaats reactie
paul s60
1st Gear member

hallo, ik heb een volvo S60, nu wil ik graag stoelverwarming inbouwen, is dit mogelijk? en zo ja wat moet ik hier voor plaatsen. zekeringen of relairs,en kan ik de verwarmingselementen uit een schade auto halen, is dat te doen? alvast bedankt. paul
paul s60
1st Gear member

kan niemand mij nu verder helpen???
Armin
2nd Gear member

Dit is wel te doen maar is een hele grote klus.

Ik denk dat je beter op de sloop een set stoelen kan zoeken waar het al in zit, het trekken van draden zweefende zekeringen en een relais zal niet het grootste werk zijn.
Volvo V60 T3 R-Design geartronic Power Blue
Volvo V60 1.6 drive summum met de looks van een R-design Black Sapphire metallic zwart leer
Volvo C70 2.4i automaat Stone Black Cacao leer summum
Volvo XC70 2.4t automaat Dark Blue Pearl zwart leer met alle lines erop
Volvo S60 2.4 Stone Black handgeschakeldedition
Volvo 850 T-5 Estate handgeschakeld Dark Blue Pearl/blauw leer
Volov 850 T-5 Sedanautomaat Regent Red/zwart leer
crackedtooth
5th Gear member

Armin schreef:Dit is wel te doen maar is een hele grote klus.

Ik denk dat je beter op de sloop een set stoelen kan zoeken waar het al in zit, het trekken van draden zweefende zekeringen en een relais zal niet het grootste werk zijn.
volledig dan?
of kan je ook evt bv leder van je oude stoelen omzetten naar de nieuwe gebruikte?
of is dat ook lastig of veel werk?
(is enige optie die ikzelf ook mis, ik zou het wel uitbesteden)
V70 '04 R | m66 | ceramic downpipe | do88 aluminium intercooler | stage 2 rica | premium sound en volvo oem subwoofer
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”