[/img]
[/img]

[/img]
Jawel, probleem is echter dat er weinig toestellen zijn die goede ontvangst bieden, deze VDO-Dayton is pas nieuw op de markt en de verdeler bevestigde mij dat ik in België vrijwel zeker de eerste ben om het toestel in gebruik te nemen.Paul schreef:Hebben jullie tegenwoordig DVB-T ontvangst in Belgie?
ttz : welgeteld 2 (twee) zenders. Van die digitenne toestanden hbben we hier niet : enkel de openbare publieke omroep (tv1 en canvas)Paul schreef:Hebben jullie tegenwoordig DVB-T ontvangst in Belgie?
Kan hier een slotje op aangezien je toch geen antwoord meer krijgt?V O L V L O schreef:Big Blue
Het ziet er met zo'n groot scherm mooi uit , die PN6000.
Hoe heb je de antenne(s) aangesloten en weggewerkt?
Heb je daar ook fotos van?
Welke ervaringen heb je met het navigatie-gedeelte van de PN6000?
Groeten
Alex
Sorry Volvlo,V O L V L O schreef:Kan hier een slotje op aangezien je toch geen antwoord meer krijgt?V O L V L O schreef:Big Blue
Het ziet er met zo'n groot scherm mooi uit , die PN6000.
Hoe heb je de antenne(s) aangesloten en weggewerkt?
Heb je daar ook fotos van?
Welke ervaringen heb je met het navigatie-gedeelte van de PN6000?
Groeten
Alex
Hoi bluefoxamazone,bluefoxamazone schreef:Ik heb ondertussen ook dergelijk toestel geïnstalleerd (PN6000).
Tot grote tevredenheid aangekocht bij NAVCO in nederland.
Navigatie doet het vrij goed, TV kijken (pasagiers) lukt goed tot zéér goed. Continu beeld van Brussel tot in West Vlaanderen op EEN en Canvas (meer is er voorlopig niet in Belgie).
Ook getest in Frankrijk, daar beschikking over een tiental kanalen in grootstedelijke aglomeraties. Op het platteland valt het tegen wat de dekking betreft.
Hallo kmsr,kmser schreef:Waar heb je dat ding eigenlijk gekocht, want veel dealers zijn er niet. En welke houder gebruik je voor de inbouw?
In brussel kan ik (met mijn laptop) 5 zenders ontvangen, 2 Vlaamse en drie in het frans.
Hoi bluefoxamazone,bluefoxamazone schreef:nu nog beter... toestel gaf de geest.. einde VDO Dayton.
Niet meer de moeite om te herstellen mijnheer.
Van een afknapper gesproken...