@ Sanco, ik heb proefgereden in een D5 met GT, dat gaf voor mij wederom de doorslag om geen GT te kiezen (hoewel ik het wel eerst van plan was). Ik rijd nu 2 jaar met een gechipte D5 in de s60, waanzinnige bom, gas intrappen en een klap in je rug, in alle versnellingen, je kunt zelf perfect bepalen wanneer je wil accelereren en dat was bij de GT juist niet het geval, hoewel die schijnt te leren, duurde het vaak 1 sec voordat de moter reageerde, vervolgens kwam er een hoog toerental en er gebeurde in een vertraging iets...
Geen echte controle, daarom heb ik weer voor een handbak gekozen. Ik heb met mijn dealer afgesproken dat ik dit keer met de auto naar Rica in Enkhuizen op de testbank ga, vorige keer is de D5 getuned en gooit hij bij ca. 1100 toeren alles eruit, ik wil nu graag dat het vermogen onderin iets meer verdeeld wordt, waardoor het rijden iets comfortabeler wordt, maar als dat ten koste gaat van het explosiegevoel, dan laat ik dat geleidelijke zitten.
De D5 rijdt subliem, zeker ook in de 5 en 6, hij blijft gewoon gaan... tot 230
Verder rijd ik al enige tijd op Shell V-power diesel, ook een echte aanrader, de moter loopt absoluut mooier en zuiniger, het is net of hij soepeler draait. Het prijsverschil haal je makkelijk terug omdat de auto zuiniger rijdt.
Als ik heel netjes rijdt dan haal ik ca. 5,5 ltr/100 km volgens de boordcomp. bij pittig gebruik, dus behoorlijk accelereren en kruissnelheid 150-160 haal ik gemiddeld 6,1 ltr/100. Ik vind voor zo'n auto met zulke prestaties heel acceptabel.
Ik heb nu voor de 2,4 D gekozen omdat ik die direct op dag 1 laat chippen naar 226 pk, dat is hetzelfde resultaat als een gechipte D5, maar scheelt toch een leuk bedrag.
Er zijn veel discussies over chippen. Mijn vorige benzine s60 140 pk >>180pk was ook gechipt, ik heb daar 3 jaar meegereden en geen problemen gehad. Nu 2 jaar met de gechipte D5 ook geen problemen. Dus een aanrader als je sportief wil rijden.
Verder viel me tijdens de proefrit op dat de wegligging van de V70 uitstekend is, je hebt niet het gevoel in een "lompe" auto te rijden terwijl deze wel groot en ruim is. Ik heb een rotonde genomen zoals ik ook mijn S60 er wel eens ingooi, het resultaat was een zeer strak sturende V70 met opmerkelijke wegligging...
Ik kan niet meer wachten.......!
Verdraaid... wat duurt dat wachten lang!
- Lambert
- 5th Gear member
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 08.01.2006 - 11:28
- Locatie: Almere
History:
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
- Lambert
- 5th Gear member
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 08.01.2006 - 11:28
- Locatie: Almere
Kon ik dat maar zeggen... ik moet nog een week of twee... en dan heb ik nog de mazzel dat een andere klant zijn bestelde auto wat later wou, dus heeft mijn dealer Jacob Schaap (goed bedrijf overigens) de bestelling omgegooid naar mijn specificaties en dat scheelt me weer een paar weken wachten.Hij wordt volgens de planning volgende week verwacht.
History:
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
- sanco
- 5th Gear member
- Berichten: 1931
- Lid geworden op: 27.05.2005 - 22:18
- Locatie: NO NL
Bedankt voor je uitvoerige uitleg Lambert, dan heb je precies hetzelfde ervaren als ik: namelijk die aarzeling, en daar hik ik erg tegenaan, hoewel een automaat gezien de huidige drukte en files me wel erg comfortabel rijden lijkt. Overigens valt het mij misschien extra op, omdat ik met mijn huidige V50 2.0D een vrij vlotte reaktie op het gas gewend ben. Het genoemde verbruik is inderdaad nog erg netjes, mits bc en werkelijkheid een beetje overeenkomen. Zelf heb ik over de laatste 70kkm 6.1L/100km verbruikt, maar dat is dus geen vergelijk qua auto!
Uit andere topics over gechipte D5's met GT heb ik overigens begrepen dat een deel van de aarzeling er ahw uitgehaald kan worden. Anderzijds is de GT hier zelf de hoofdoorzaak van en dat blijft. Nou ja, ik ga het de komende tijd nog eens rustig uitzoeken, 'k ga nog rustig een jaartje doortokkelen. Wil toch de XC60 ook nog afwachten als mogelijk alternatief. Sterkte met wachten en daarna heel veel plezier. Ik hou je ervaringen wel in de gaten!
O ja nog wat vragen, puur ter info: hoe lang is de serviceinterval voor de nieuwe V70 2.4D / D5 ? heeft de GT daar nog invloed op? en voor de distributie? thx!
Uit andere topics over gechipte D5's met GT heb ik overigens begrepen dat een deel van de aarzeling er ahw uitgehaald kan worden. Anderzijds is de GT hier zelf de hoofdoorzaak van en dat blijft. Nou ja, ik ga het de komende tijd nog eens rustig uitzoeken, 'k ga nog rustig een jaartje doortokkelen. Wil toch de XC60 ook nog afwachten als mogelijk alternatief. Sterkte met wachten en daarna heel veel plezier. Ik hou je ervaringen wel in de gaten!
O ja nog wat vragen, puur ter info: hoe lang is de serviceinterval voor de nieuwe V70 2.4D / D5 ? heeft de GT daar nog invloed op? en voor de distributie? thx!
2016- XC70 D5 GT AWD MY16 Magic Blue, Inscription leer, standkachel, HK audio, VOC, Keyless, 19"
2010-2016 XC70 2.4D Momentum GT MY10, silver, prof. winterline, schuifdak, niv.reg, 17";sargas/18";minos
2004-2009 V50 Elite 2.0D 2004/5 silver 17"; stylla
2010-2016 XC70 2.4D Momentum GT MY10, silver, prof. winterline, schuifdak, niv.reg, 17";sargas/18";minos
2004-2009 V50 Elite 2.0D 2004/5 silver 17"; stylla
- Lambert
- 5th Gear member
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 08.01.2006 - 11:28
- Locatie: Almere
ik denk 30.000 km?? de andere vragen zou ik niet durven beantwoorden... ik kijk gewoon op het kaartje wat aan het stuur hangt..O ja nog wat vragen, puur ter info: hoe lang is de serviceinterval voor de nieuwe V70 2.4D / D5 ? heeft de GT daar nog invloed op? en voor de distributie? thx!
History:
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
- deNero
- 1st Gear member
- Berichten: 39
- Lid geworden op: 07.01.2008 - 21:15
- Locatie: Duiven
De levertijd van mijn V70 valt me trouwens wel mee (ongeveer 6 weken), maar toch een leuk topic.
De vertraging van de geartronic heb ik ook ervaren bij de proefrit. Wat me trouwens ook stoort aan een automaat is de neiging om hoge toeren te draaien als je veel gas geeft, iets wat bij een diesel niet nodig is om vlot vooruit te komen.
"Het nieuwe rijden" lukt met zo'n geartronic niet goed. Met handbak kan je stevig gas geven en toch bij 2000-2500 toeren opschakelen. Het verbruik blijft dan vrij laag en je rijdt niet vooraan in de file.
Mijn dealer dacht trouwens dat ik na de proefrit voor de geartronic zou kiezen, niet dus. Het zelflerende effect van die bak levert trouwens een beetje nerveuze auto op als je een dagje rijdt zoals een proefrit bedoeld is:P Met een handbak heb je alles zelf in de hand..........
De vertraging van de geartronic heb ik ook ervaren bij de proefrit. Wat me trouwens ook stoort aan een automaat is de neiging om hoge toeren te draaien als je veel gas geeft, iets wat bij een diesel niet nodig is om vlot vooruit te komen.
"Het nieuwe rijden" lukt met zo'n geartronic niet goed. Met handbak kan je stevig gas geven en toch bij 2000-2500 toeren opschakelen. Het verbruik blijft dan vrij laag en je rijdt niet vooraan in de file.
Mijn dealer dacht trouwens dat ik na de proefrit voor de geartronic zou kiezen, niet dus. Het zelflerende effect van die bak levert trouwens een beetje nerveuze auto op als je een dagje rijdt zoals een proefrit bedoeld is:P Met een handbak heb je alles zelf in de hand..........
S40 2.0d Elite (Momentum) MY04/Mistral Green/16"; Caligo/Audio Line
is opgevolgd door:
V70 D5 Kinetic MY08/Passion Red/18"; Odysseus/Audio Line/Active Driving Line
is opgevolgd door:
ahum, iets uit Beieren......
en
850 T5 tuned by Rica
is opgevolgd door:
S70 T5 tuned by Rica
is opgevolgd door:
V70 D5 Kinetic MY08/Passion Red/18"; Odysseus/Audio Line/Active Driving Line
is opgevolgd door:
ahum, iets uit Beieren......
en
850 T5 tuned by Rica
is opgevolgd door:
S70 T5 tuned by Rica
- Lambert
- 5th Gear member
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 08.01.2006 - 11:28
- Locatie: Almere
Vooruit... een kleine preview alvast, kunnen jullie meegenieten.... heb ik vanmiddag bij de dealer door het raam gemaakt.... was wel lastig vanwege de invallende zon, maar met name de kleur van het interieur klopt aardig...

By the way is dit niet mijn auto, maar een soortgelijke echter zonder open dak en volgens mij is dit een metallic lak

By the way is dit niet mijn auto, maar een soortgelijke echter zonder open dak en volgens mij is dit een metallic lak
History:
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 277
- Lid geworden op: 12.01.2008 - 23:49
- Locatie: Antwerpen
Je kan met de GT toch ook manueel schakelen? Is die dan ook zo traag? Je kan er dan zeker op het koppel mee rijden of "nieuw rijden" zoals je dat zo mooi zegt.
Sinds 02/01/2014 V60 D6 PIH Geartronic/Summum/Xenium Pack/Business Motion Pack/Advanced Safety pack/Winter Pack/Black Sapphire/Beechwood/offblack
Sinds 30/09/2010: V70 D3 Geartronic/Summum /Xenium pack/security pack/Njord 8x17'/Oyster Gray/Offblack leder
Sinds 31/02/08: V70 2,4D Geartronic/Summum/mobility pack/security pack/iPod Interface/zonnebrilhouder/Meissa 8x17'/Oyster Gray/Offblack leder[/s]
Sinds 30/09/2010: V70 D3 Geartronic/Summum /Xenium pack/security pack/Njord 8x17'/Oyster Gray/Offblack leder
Sinds 31/02/08: V70 2,4D Geartronic/Summum/mobility pack/security pack/iPod Interface/zonnebrilhouder/Meissa 8x17'/Oyster Gray/Offblack leder[/s]
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 121
- Lid geworden op: 20.02.2007 - 15:42
Bij mijn speurtocht naar een nieuwe auto las ik diverse tests van volvo's (s80 en v70) met d5 motor met en zonder g.t.bak. De sprint 0 tot 100 gaat dan met een g.t. zeker zo snel als met handbak (autozeitung, kampioen, auto,motor und sport) dus zo traag is die g.t. toch niet.
s80 g.t. 8,5 en 8,8 sec., v70 g.t. 9,0 sec., v70 handbak 9,5 sec.
Als je het gas vloert met een g.t. moet ie terug schakelen en dat kost tijd, maar het terug schakelen met een handbak kost dat ook. Ik ben gewend een snelle inhaalmanoevre met mijn automaat ook even op de hand te doen, als je het gat aanziet komen van te voren een tikkie terug.
s80 g.t. 8,5 en 8,8 sec., v70 g.t. 9,0 sec., v70 handbak 9,5 sec.
Als je het gas vloert met een g.t. moet ie terug schakelen en dat kost tijd, maar het terug schakelen met een handbak kost dat ook. Ik ben gewend een snelle inhaalmanoevre met mijn automaat ook even op de hand te doen, als je het gat aanziet komen van te voren een tikkie terug.
vanaf 04/08: xc70, d5 summum, electr.silver,g.t., mob.line, secur.line, act.driv.line, adap.c.c..
Per 11/13: V60 PIH
Per 11/13: V60 PIH
- Lambert
- 5th Gear member
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 08.01.2006 - 11:28
- Locatie: Almere
dat schakelen kun je niet vergelijken met een handbak, en ja, dat is ook traag... wel minder traag dan met de automaatJe kan met de GT toch ook manueel schakelen? Is die dan ook zo traag?
History:
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 277
- Lid geworden op: 12.01.2008 - 23:49
- Locatie: Antwerpen
Is de GT werkelijk traag, of is het een subjectief gevoelen dat hij trager is. Als je de prestatiegegevens erop naleest zie je inderdaad slechts kleine verschillen (0,5 à 06 sec.)
Sinds 02/01/2014 V60 D6 PIH Geartronic/Summum/Xenium Pack/Business Motion Pack/Advanced Safety pack/Winter Pack/Black Sapphire/Beechwood/offblack
Sinds 30/09/2010: V70 D3 Geartronic/Summum /Xenium pack/security pack/Njord 8x17'/Oyster Gray/Offblack leder
Sinds 31/02/08: V70 2,4D Geartronic/Summum/mobility pack/security pack/iPod Interface/zonnebrilhouder/Meissa 8x17'/Oyster Gray/Offblack leder[/s]
Sinds 30/09/2010: V70 D3 Geartronic/Summum /Xenium pack/security pack/Njord 8x17'/Oyster Gray/Offblack leder
Sinds 31/02/08: V70 2,4D Geartronic/Summum/mobility pack/security pack/iPod Interface/zonnebrilhouder/Meissa 8x17'/Oyster Gray/Offblack leder[/s]
- Fulaks
- 6th Gear member
- Berichten: 4293
- Lid geworden op: 31.07.2007 - 15:46
- Locatie: Antwerpen
Same story here over verschil handbak/GT. Heb ook in beiden uitvoerig proefgereden, en ondubbelzinnig en tot mijn grote vreugde voor de MT gekozen.
Lambert, ik had in mijn vorige V70 2.4D een gemiddeld verbruik van 6,2 l/100 km en zit nu aan 7,7. Dat valt me dus even tegen, misschien betert het nog wat (nu zo'n 6.000 km gereden). Mijn verkoper in de garage rijdt met een 2,4D GT en krijgt hem niet onder de 9,5 (allen ongetuned). Jouw verbruik na tunig interesseert me wel. Ik vrees echter dat de nieuwe V70 sowieso minder zuinig zal zijn dan de vorige, hij is een stuk zwaarder geworden.
Lambert, ik had in mijn vorige V70 2.4D een gemiddeld verbruik van 6,2 l/100 km en zit nu aan 7,7. Dat valt me dus even tegen, misschien betert het nog wat (nu zo'n 6.000 km gereden). Mijn verkoper in de garage rijdt met een 2,4D GT en krijgt hem niet onder de 9,5 (allen ongetuned). Jouw verbruik na tunig interesseert me wel. Ik vrees echter dat de nieuwe V70 sowieso minder zuinig zal zijn dan de vorige, hij is een stuk zwaarder geworden.
V90 D4 Inscription (2019); Mini Cooper (2012); V70 D4 (2014); V70 2.4D (2008); V70 2.4D (2002); Talbot-Toyota-Mitsubishi-Renault
- sanco
- 5th Gear member
- Berichten: 1931
- Lid geworden op: 27.05.2005 - 22:18
- Locatie: NO NL
Even vwbt het snel of langzaam schakelen, als je voluit accelereert blijft de motor op toeren en de bak bij de les. het is juist als je rustig rijdt of bijna stilstaat en dan snel wil accelereren of bijvoorbeeld de weg wil oversteken. Eerst moet de motor optoeren, vervolgens verlies je nog wat slip in de koppelomvormer en dan moet de hele zaak nog in gang komen. Natuurlijk is alles relatief, maar als je zoals ik de V50 met 2.0D en handbak gewend bent, dan duurt het toch echt langer voor er werkelijk iets gebeurd!
'k Zal tzt voor de werkelijke keuze nog eens proberen met een MT te gaan rijden zodat een eerlijk vergelijk mogelijk is. Zoals door Fulaks al aangegeven, het is natuurlijk een behoorlijk zware auto!
'k Zal tzt voor de werkelijke keuze nog eens proberen met een MT te gaan rijden zodat een eerlijk vergelijk mogelijk is. Zoals door Fulaks al aangegeven, het is natuurlijk een behoorlijk zware auto!
2016- XC70 D5 GT AWD MY16 Magic Blue, Inscription leer, standkachel, HK audio, VOC, Keyless, 19"
2010-2016 XC70 2.4D Momentum GT MY10, silver, prof. winterline, schuifdak, niv.reg, 17";sargas/18";minos
2004-2009 V50 Elite 2.0D 2004/5 silver 17"; stylla
2010-2016 XC70 2.4D Momentum GT MY10, silver, prof. winterline, schuifdak, niv.reg, 17";sargas/18";minos
2004-2009 V50 Elite 2.0D 2004/5 silver 17"; stylla
- XC30
- 4th Gear member
- Berichten: 664
- Lid geworden op: 09.01.2007 - 10:39
- Contacteer:
Het grote nadeel van de GTR is het verbruik. Ruim 10% meer is niet ongewoon en dat kost ook het een en ander. Zowel bij de aanschaf als tijdens het verbruik. Is het jullie al opgevallen dat een GTR voor een XC70 D5 vanaf 1 februari 2008 6200 euro kost agv de slurptax?
Weer ontopic; Mooie kleurcombinatie. Ik zit er zelf ook aan te denken voor de volgende als het weer een V70 wordt.
Weer ontopic; Mooie kleurcombinatie. Ik zit er zelf ook aan te denken voor de volgende als het weer een V70 wordt.
Jaguar I-Pace my18
Range Rover Evoque PHEV my21
Range Rover Evoque PHEV my21
- Lambert
- 5th Gear member
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 08.01.2006 - 11:28
- Locatie: Almere
ik denk dat een gechipte versie die verschillen groter maakt...Als je de prestatiegegevens erop naleest zie je inderdaad slechts kleine verschillen (0,5 à 06 sec.)
History:
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
- Lambert
- 5th Gear member
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 08.01.2006 - 11:28
- Locatie: Almere
Ik heb me voorgenomen om een videootje te maken van een volle acceleratie met de gechipte motor, dan neem ik het plaatje van de kilometer/toerenteller en dan hoor je het geluid, dan kunnen jullie je er een beter beeld bij vormen... wordt vervolgd.
History:
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
- sanco
- 5th Gear member
- Berichten: 1931
- Lid geworden op: 27.05.2005 - 22:18
- Locatie: NO NL
Dan zou je het (indien mogelijk) zowel voor als na het chippen moeten doen. dan heb je werkelijk het verschil ! Anderzijds, wel jammer om je nieuwe blok direkt zo op zijn lazer te geven. 
ben benieuwd, maar het wel veilig houden he !

ben benieuwd, maar het wel veilig houden he !
2016- XC70 D5 GT AWD MY16 Magic Blue, Inscription leer, standkachel, HK audio, VOC, Keyless, 19"
2010-2016 XC70 2.4D Momentum GT MY10, silver, prof. winterline, schuifdak, niv.reg, 17";sargas/18";minos
2004-2009 V50 Elite 2.0D 2004/5 silver 17"; stylla
2010-2016 XC70 2.4D Momentum GT MY10, silver, prof. winterline, schuifdak, niv.reg, 17";sargas/18";minos
2004-2009 V50 Elite 2.0D 2004/5 silver 17"; stylla
- kmser
- 4th Gear member
- Berichten: 776
- Lid geworden op: 05.10.2007 - 10:07
- Locatie: de westhoek
Ik denk toch wel dat hij het van plan is met de S60.
... Geduld is een schone deugd ...
Maar je hebt het jezelf toch wel zeer moeilijk gemaakt door zoiets moois te bestellen.
... Geduld is een schone deugd ...
Maar je hebt het jezelf toch wel zeer moeilijk gemaakt door zoiets moois te bestellen.
V50 2.0D kinetic MY05 - Flint grey metallic - 16"; ??
V50 2.0D momentum MY09 - Chameleon blue pearl - HP audio - winter line - 17"; spartacus
BMW F800ST MY09
besteld thuis: XC60 D3 AWD - Summum - Xenium pakket - Saville Grey - 18"; Merac
V50 2.0D momentum MY09 - Chameleon blue pearl - HP audio - winter line - 17"; spartacus
BMW F800ST MY09
besteld thuis: XC60 D3 AWD - Summum - Xenium pakket - Saville Grey - 18"; Merac
- Lambert
- 5th Gear member
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 08.01.2006 - 11:28
- Locatie: Almere
Ik ga het waarschijnlijk nog met mijn S60 doen, die is helemaal ingelopen... ik ga natuurlijk niet een nieuwe motor volbelasten...Dan zou je het (indien mogelijk) zowel voor als na het chippen moeten doen. dan heb je werkelijk het verschil ! Anderzijds, wel jammer om je nieuwe blok direkt zo op zijn lazer te geven.
ben benieuwd, maar het wel veilig houden he !
History:
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
- Lambert
- 5th Gear member
- Berichten: 1266
- Lid geworden op: 08.01.2006 - 11:28
- Locatie: Almere
oei..... dat kunnen we niet hebben....Het wachten begint wel lang te duren. De V70 was voor eind februari beloofd, en het nu toch al maart...
History:
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica
-V40 Europa
-V40