Vooral met deze sneeuw merk je dat zeker. De auto is veel stabieler. Maar verder komen de achterwielen er alleen in extreme situaties bij. Dat merk je in het gewone verkeer eigenlijk niet.
Het is wel lekker dat hij wat hoger is dan een V70. Makkelijker instappen.
wat rare vragen
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 41170
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- arjen
- 4th Gear member
- Berichten: 739
- Lid geworden op: 21.11.2005 - 18:56
- Locatie: Leiderdorp
Ik ben steeds een stapje verder. Het gaat sowieso een s60 worden. Een 2.4 140 pk hoogstwaarschijnlijk.
Ik kom op internet een groot aanbod tegen van s60-ers. Ik zie een aantal met km-standen van circa 70 a 80.000. En ook kom ik er veel tegen die zo'n 120.000 km hebbben gereden. Bouwjaar 2001/2002.
-Wij rijden max 18.000 km per jaar.
-Willen tussen de 10.000 en 15.000 uitgeven.
Wat is wijs, zo'n laag mogelijke km-stand? Of iets meer kilometers. Ik doel dan ook op de vervanging van de distributieriem / beurten etc.
Wij rijden circa 4 a 5 jaar met de auto.
Totaal 4jr x 18.000 = 72.000 km
Totaak 5jr x 18.000 = 90.000 km
Auto zal dus aan het einde tussen de 152.000 en 210.000 km hebben gereden en 9 a 10 jr oud zijn.
Gr Arjen
Ik kom op internet een groot aanbod tegen van s60-ers. Ik zie een aantal met km-standen van circa 70 a 80.000. En ook kom ik er veel tegen die zo'n 120.000 km hebbben gereden. Bouwjaar 2001/2002.
-Wij rijden max 18.000 km per jaar.
-Willen tussen de 10.000 en 15.000 uitgeven.
Wat is wijs, zo'n laag mogelijke km-stand? Of iets meer kilometers. Ik doel dan ook op de vervanging van de distributieriem / beurten etc.
Wij rijden circa 4 a 5 jaar met de auto.
Totaal 4jr x 18.000 = 72.000 km
Totaak 5jr x 18.000 = 90.000 km
Auto zal dus aan het einde tussen de 152.000 en 210.000 km hebben gereden en 9 a 10 jr oud zijn.
Gr Arjen

1e Citroen BX 1.4 uit sept 1988
2e Honda Civic 1.5 3drs uit mei 1986
3e Honda Civic 1.5 5drs uit jun 1995
4e Volvo s40 1.8 uit okt 1997
5e Volvo s60 2.4 140 pk uit okt 2001
6e Suzuki Alto uit 1998
7e Honda Accord 2.0 uit 2009
8e Honda Logo uit 1999
9e Toyota yaris uit 2008
10e Peugeot 108 uit 2014
11e Volvo S60 Nordic+ 2017
12e Volvo xc40 -2021
13e S60 B3 Inscription 2021
———-
14e Hyundai i10 2018
15e Volvo s60 T6 2024
2e Honda Civic 1.5 3drs uit mei 1986
3e Honda Civic 1.5 5drs uit jun 1995
4e Volvo s40 1.8 uit okt 1997
5e Volvo s60 2.4 140 pk uit okt 2001
6e Suzuki Alto uit 1998
7e Honda Accord 2.0 uit 2009
8e Honda Logo uit 1999
9e Toyota yaris uit 2008
10e Peugeot 108 uit 2014
11e Volvo S60 Nordic+ 2017
12e Volvo xc40 -2021
13e S60 B3 Inscription 2021
———-
14e Hyundai i10 2018
15e Volvo s60 T6 2024
- T5Fred
- 3rd Gear member
- Berichten: 379
- Lid geworden op: 20.09.2004 - 19:06
- Locatie: Hillegom
Ik zou gaan voor iets meer kilometers en dus iets meer opties voor de zelfde prijs. Je kunt altijd probleemloos nog 4-5 jaar met de auto rijden als je hem nu koopt met 120.00kms op de teller. De beurten hou je toch en de distributie kom je in die 5 jaar ook nog wel eens tegen als je hem met 80.000kms koopt. Succes met je beslissing en we zien wel wat het geworden is!
- hansie
- 1st Gear member
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 01.11.2004 - 19:33
- Locatie: Rijssen
Moet de distibutie riem bij de S60 ook bij max 120.000 of na 8 jaar vervangen worden?
Want dan ben je prijstechnisch in het voordeel met 125.000 en een vervangen riem ten opzichte van een S60 met 100.000 km
waar het feest nog moet plaatsvinden.
of is dit er kort door de bocht?
Want dan ben je prijstechnisch in het voordeel met 125.000 en een vervangen riem ten opzichte van een S60 met 100.000 km
waar het feest nog moet plaatsvinden.
of is dit er kort door de bocht?
wie zou eigenlijk het woord augurk bedacht hebben?