Beste mensen,
Heb onlangs een volvo c70 2.4 turbo van feb 2000 in belgië aangeschaft en wil deze nu invoeren, maar ik kan nergens terug vinden of het eentje is met een sportonderstel of niet en wat voor uitvoering het precies is, dit is belangrijk voor de bpm-aangifte. Weet iemand hoe ik hier achter kan komen. Weet wel dat er destijds olgende uitvoeringen waren:
*luxury line
*prestige line
*sport line
Graag hulp mensen voordat ik teveel bpm aftik!! Bedankt
Uitvoering volvo c70????
-
- 4th Gear member
Wellicht is er een andere methode, maar deze lijkt mij ook redelijk goed:
Je kijkt naar de aanschafwaarde destijds (in B) en kijkt dan oude brochures na (in B) en ziet dan welke uitvoering bij jouw prijs hoort. Als dit erg goed overeenstemt heb je, dunkt mij, de goede uitvoering.
Tevens zou je ook na kunnen gaan welke opties de C70 heeft en dit controleren a.d.h.v. een brochure uit B.
Succes!
Je kijkt naar de aanschafwaarde destijds (in B) en kijkt dan oude brochures na (in B) en ziet dan welke uitvoering bij jouw prijs hoort. Als dit erg goed overeenstemt heb je, dunkt mij, de goede uitvoering.
Tevens zou je ook na kunnen gaan welke opties de C70 heeft en dit controleren a.d.h.v. een brochure uit B.
Succes!
Maurice
Vaders: S80 D5 MY2008 Momentum, RTI, 17'' Regor, magic blue pearl...
Zelf: Ibiza 1.9 TDI sport. Hopelijk snel een Volvo...
Vaders: S80 D5 MY2008 Momentum, RTI, 17'' Regor, magic blue pearl...
Zelf: Ibiza 1.9 TDI sport. Hopelijk snel een Volvo...
-
- 2nd Gear member
Ok, ik zal een kijkje nemen op die site. Ik ben vandaag geweest naar de douane en heb een uitdraai van de standaarduitrusting en fabriekopties van de 2.4 turbo prestige line. Nu zag ik bij de standaarduitrustig el. climate control staan en bij de opties staat ook weer aut. niveauregeling (558 euro) , dit is toch hetzelfde lijkt mij of zie ik het verkeerd?
-
- 6th Gear member
automatische niveauregeling duid op de achterschokdempers. (nivomat)shadowsman5 schreef: Nu zag ik bij de standaarduitrustig el. climate control staan en bij de opties staat ook weer aut. niveauregeling (558 euro) , dit is toch hetzelfde lijkt mij of zie ik het verkeerd?
climate control is airco.
-
- 1st Gear member
Laat eens een foto van je Volvo zien, dan kan ik je direct zeggen over een low-dynamic onderstel opzit.
Of geef je chassiscode (staat op plaatje onder motorkap).
In België had je in '00 drie lines waar je uit kon kiezen:
Luxury: ECC, boordcomputer en verwarmde zetels voor
Exclusive: Soft leder of Leder/alcantara, Electrisch verstelbare stoelen en roodbruin 'Cubic' inleg (geen echt hout in dit geval).
Sports-line (voor 2.4T): Canisto 5 spaak 17", verlaagd dynamic-chassis, STC en techno inleg (alu).
Je kon natuurlijk gewoon ook het dynamic of low-dynamic onderstel als losse optie aankruisen. (standaard is het een comfort-onderstel op de cabrio).
Of geef je chassiscode (staat op plaatje onder motorkap).
In België had je in '00 drie lines waar je uit kon kiezen:
Luxury: ECC, boordcomputer en verwarmde zetels voor
Exclusive: Soft leder of Leder/alcantara, Electrisch verstelbare stoelen en roodbruin 'Cubic' inleg (geen echt hout in dit geval).
Sports-line (voor 2.4T): Canisto 5 spaak 17", verlaagd dynamic-chassis, STC en techno inleg (alu).
Je kon natuurlijk gewoon ook het dynamic of low-dynamic onderstel als losse optie aankruisen. (standaard is het een comfort-onderstel op de cabrio).
-
- 2nd Gear member
chassisnummer = YV1NK5602WJ006381
De auto heeft geen techno inleg, maar wel woodline en verder verwamde stoelen en elec. stoelen etc. Graag hoor ik van je
De auto heeft geen techno inleg, maar wel woodline en verder verwamde stoelen en elec. stoelen etc. Graag hoor ik van je
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Prestigeachtig, ook een alarm aanwezig?
Volvo for life
- VolvoC70T5
- 2nd Gear member
volgens mij de exclusive, heb je `m full-option?
-
- 1st Gear member
Dat zou inderdaad de exclusive line kunnen zijn.VolvoC70T5 schreef:volgens mij de exclusive
Er kan ook een combinatie van de lines zijn.
Ik bedoelde de code van het onderstel, deze staat onder de kleurnummer op het plaatje onder de motorkap.
Welke velgen zitten er onder, staat de wagen hoog op zijn wielen of juist eerder laag (is heel duidelijk te zien het lagere onderstel).
-
- 5th Gear member
En volgens mij is in combinatie met nivomat geen sportonderstel mogelijkLudo schreef:automatische niveauregeling duid op de achterschokdempers. (nivomat)shadowsman5 schreef: Nu zag ik bij de standaarduitrustig el. climate control staan en bij de opties staat ook weer aut. niveauregeling (558 euro) , dit is toch hetzelfde lijkt mij of zie ik het verkeerd?
climate control is airco.
-
- 2nd Gear member
Ik kan de code nu nie zien, want de auto staat elders gestald, maar er zitten 17 inch canisto 5 spaaks velgen onder en de auto ziet er niet verlaagd uit, het is in ieder geval geen sportsline vanwege het ontbreken van de techno inleg. En volgens mijn informatie is alleen de sportsline uitvoering verlaagd?
-
- 1st Gear member
Zoals ik al zei kan je elke optie ook gewoon los bestellen... dus ook de verlaagde ophanging.
Maar dat is wel duidelijk te zien bij de C70, zeker achteraan met 17" Canisto's zou hij vrij hoog moeten staan zonder de verlaagde ophanging.
Als je dat vermelde kon je die sportsline ook wel met cubic of eventueel tegen meerprijs echt hout krijgen.
Maar dat is wel duidelijk te zien bij de C70, zeker achteraan met 17" Canisto's zou hij vrij hoog moeten staan zonder de verlaagde ophanging.
Als je dat vermelde kon je die sportsline ook wel met cubic of eventueel tegen meerprijs echt hout krijgen.
- xantingo
- 2nd Gear member
Hoe doe je dat? Ik sta op het punt om me een V70 van 1999 aan te schaffen, en zo'n brochure lijktme wel interessant om een en ander op te zoeken...fransb85 schreef:kunt op de site van volvocars.be de brochure uit die tijd downloaden in pdf, word je misschien wijzer van.
- V70Rene
- 4th Gear member
Hmmm als ik de VIN code invoer in Vadis geeft die wel aan dat de auto van 1998 is ipv 2000. Als ik het jaar 2000 ingeef zegt vadis dat het gekozen chassis nummer niet overeenkomt met het bouwjaar 2000.
Welke line het is kan ik niet uit Vadis halen
Welke line het is kan ik niet uit Vadis halen
(Nu) Volvo XC60 D4 181 Pk / 6 handbak / Summum / Xenium / Intellisafe / Panoramadak / 20” Ixion IV zomerset en 19" R-Design winterset
(Ex) VW Passat Station 1.6D 150Pk met Chip
(Ex) Volvo V70 2.4 170PK / Automaat - RVS Feritta - Mobilityline - Comfortline - Premiumline - Winterline - Estateline - 2005 xenon - 17 Inch Thor ( zomer )
(Ex) VW Passat Station 1.6D 150Pk met Chip
(Ex) Volvo V70 2.4 170PK / Automaat - RVS Feritta - Mobilityline - Comfortline - Premiumline - Winterline - Estateline - 2005 xenon - 17 Inch Thor ( zomer )
-
- 2nd Gear member
Hallo mensen,
Heb de C70 gisteren ingevoerd, 1900 euro aan bpm afgetikt. De auto is inderdaad van het bouwjaar 1998, alleen als eerst tenaamgesteld in 2000.
Groetjes,
R
Heb de C70 gisteren ingevoerd, 1900 euro aan bpm afgetikt. De auto is inderdaad van het bouwjaar 1998, alleen als eerst tenaamgesteld in 2000.
Groetjes,
R
- Lambert
- 5th Gear member
foutje
History:
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica