Ik ben op zoek naar een v70 op gas 170pk prijs 10900 euro
Nu heb ik iets zien staan op internet met hoge km stand 265000
is dit een probleem ?
Kan iemand mij vertellen wat het verbruik op gas is bij deze wagen op gas ik heb de link er bij staan graag goed advies van jullie
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=4784891
Al vast bedankt groeten Rene
Verbruik v70 2001 g3
Hoge km-stand is nmm geen enkel probleem.
Het enige wat de aanbieder moet kunnen aantonen = of de klepspeling onlangs is gecontroleerd cq afgesteld!
Dit komt er niet uit bij een DEKRA-TuV of ANWB keuring.
En of de ETM (gasklephuis) al eens is vervangen, gezien km-stand durf ik hier wel JA op te zeggen.
De rest is regulier onderhoud.
Over 35.000 km ben je naast de beurt, sowieso toe aan een nieuwe distrubutieriem, loopwiel, spanrol, waterpomp en vermoedelijk een multiriem.
Ook de airco even laten controleren op vulling enz.
Het enige wat de aanbieder moet kunnen aantonen = of de klepspeling onlangs is gecontroleerd cq afgesteld!
Dit komt er niet uit bij een DEKRA-TuV of ANWB keuring.
En of de ETM (gasklephuis) al eens is vervangen, gezien km-stand durf ik hier wel JA op te zeggen.
De rest is regulier onderhoud.
Over 35.000 km ben je naast de beurt, sowieso toe aan een nieuwe distrubutieriem, loopwiel, spanrol, waterpomp en vermoedelijk een multiriem.
Ook de airco even laten controleren op vulling enz.
-
- 1st Gear member
deze staat al een aardig lange tijd te koop. iig al sinds dat ik begon met zoeken naar lpg-v70's. Misschien met reden?
verbruik zal zo'n 1 op 9 tot 1 op 11 zijn, afhankelijk van je rijstijl.
moet het per sé LPG zijn? (ik weet het, domme vraag..)
anders is dit nog een optie: http://link.marktplaats.nl/144048978
km stand staat er niet bij maar is plm 2,5 ton en komt uit duitsland. ik heb uitgebreid contact gehad met de verkoper, hij klinkt betrouwbaar.
en dan misschien achteraf gas inbouwen?
moet het per sé LPG zijn? (ik weet het, domme vraag..)
anders is dit nog een optie: http://link.marktplaats.nl/144048978
km stand staat er niet bij maar is plm 2,5 ton en komt uit duitsland. ik heb uitgebreid contact gehad met de verkoper, hij klinkt betrouwbaar.
en dan misschien achteraf gas inbouwen?
mannelijk: Volvo vrouwelijk: Volvo
- Wolfs XC
- 5th Gear member
Welkom fruitema,
Gebruik de Zoek knop bovenaan de pagina maar eens. Er is heel veel informatie over op gas rijden. Meningen lopen erg uiteen!
Hoge kilometerstand hoeft bij een Volvo absoluut geen probleem te zijn. In combinatie met gas....geen idee.
Persoonlijk zou ik voor een diesel gaa. Break even point ligt niet zo hoog als menigeen denkt.
Gebruik de Zoek knop bovenaan de pagina maar eens. Er is heel veel informatie over op gas rijden. Meningen lopen erg uiteen!
Hoge kilometerstand hoeft bij een Volvo absoluut geen probleem te zijn. In combinatie met gas....geen idee.
Persoonlijk zou ik voor een diesel gaa. Break even point ligt niet zo hoog als menigeen denkt.
XC40 Single Ultimate MY2023
Non-Volvo's
XC70-2.5T MY2003 248.000km Mobility Line & Premium Line, achterspoiler, standkachel, HU803
V70-D5 MY2004 277.500km Mobility Line & Dynamic Line, achterspoiler, HU803, Thor Black Chrome
Non-Volvo's
XC70-2.5T MY2003 248.000km Mobility Line & Premium Line, achterspoiler, standkachel, HU803
V70-D5 MY2004 277.500km Mobility Line & Dynamic Line, achterspoiler, HU803, Thor Black Chrome
-
- 1st Gear member
Verbruik met orginele 140pk BiFuel 1:8 tot 1:9, 1:11 op LPG voor een V70 zou ik niet op rekenen.Hotdog schreef:deze staat al een aardig lange tijd te koop. iig al sinds dat ik begon met zoeken naar lpg-v70's. Misschien met reden?
[/size]