Hoi allemaal!
Ik heb sinds vorige maand de Ipod Music Interface. Op zich een schitterend ding, alleen heb ik de afgelopen 2 weken last ervan dat ik bij het bladeren door de afspeellijsten niet verder kom dan de eerste vier albums. Verder gaat ie niet. Pas als ik de motor afzet, dan opnieuw start en dan weer de Ipod in laadt, kan ik wel alles weer doorbladeren. Heeft iemand anders dit ook? het kan natuurlijk ook nog aan de Ipod zelf liggen ... of niet? Het bladeren via de autoradio doet het niet (af en toe), dus ik denk toch eerder de interface.
Iemand een idee?
Ipod Music Interface
- kmser
- 4th Gear member
Mijn iPod doet dit soms ook, maar zonder de interface, als ik gewoon muziek beluister. Soms blokeert hij ook gewoon en moet je wachten tot de baterijen leeg zijn.
Heeft de iPod dit anders ook en kan je het menu nog doorbladeren op de iPod zelf?
Heeft de iPod dit anders ook en kan je het menu nog doorbladeren op de iPod zelf?
V50 2.0D kinetic MY05 - Flint grey metallic - 16"; ??
V50 2.0D momentum MY09 - Chameleon blue pearl - HP audio - winter line - 17"; spartacus
BMW F800ST MY09
besteld thuis: XC60 D3 AWD - Summum - Xenium pakket - Saville Grey - 18"; Merac
V50 2.0D momentum MY09 - Chameleon blue pearl - HP audio - winter line - 17"; spartacus
BMW F800ST MY09
besteld thuis: XC60 D3 AWD - Summum - Xenium pakket - Saville Grey - 18"; Merac