Nee, die is inderdaad niet als voorloper voor de C30 bedoeld. Die 3CC is een totaal andere studie geweest, voor en door vrouwen. Ook de afmetingen zijn kleiner dan de nu gepresenteerde C30. Lees ook het persbericht maar dat Walter geplaatst heeft.Battlecruiser S80 schreef:En de 3CC was zeker geen voorloper van de C30? Tuurlijk.
Die SCC concept car is het rooie geval met die doorzichte A-stijl"This exclusive and nimble glass tailgate is inspired both by the classic Volvo P1800 ES and the SCC concept car. The light pattern is so unusual that you’ll never be in any doubt of which car you have in front of you,” says Steve Mattin.
"This exclusive and nimble glass tailgate is inspired both by the classic Volvo P1800 ES and the SCC concept car. The light pattern is so unusual that you’ll never be in any doubt of which car you have in front of you,” says Steve Mattin.V480-V40 schreef:Nee, die is inderdaad niet als voorloper voor de C30 bedoeld. Die 3CC is een totaal andere studie geweest, voor en door vrouwen. Ook de afmetingen zijn kleiner dan de nu gepresenteerde C30. Lees ook het persbericht maar dat Walter geplaatst heeft.Battlecruiser S80 schreef:En de 3CC was zeker geen voorloper van de C30? Tuurlijk.
Heb jij al een afspraak gemaakt bij Hans Anders??Reitse schreef:Foto's deden me al aan andere auto's denken en op 850-forum las ik het ineens, het is gewoon een Ford Ka :?
Hmm... iedereen heeft z'n eigen mening maar je mag de mening van een ander niet ter discussie stellen? De grote wijsgeren uit Erica zongen al jaren geleden "Niks is zoas 't lek".V480-V40 schreef:Ja dat van het 850 forum heb ik ook gelezen. (ik lees daar maar doe niet mee)
Alle 850 rijders daar, evenals de meeste 240 rijders, moeten niets van de nieuwere wagens hebben. Dat vind ik persoonlijk getuigen van kortzichtigheid.
Maar ieder heeft zijn eigen mening. Dus ga niet de smaak van anderen afkraken.
Ohw je mag de mening van iedereen ter discussie stellen. Daar heb ik niets op tegen. Maar dan graag in een persoonlijk gesprek. Niet op een forum. Daar krijg je vaak zure gezichten van omdat het anders geïnterpreteerd kan worden, want je ziet het gezicht van je tegenpartij niet.Reitse schreef:Hmm... iedereen heeft z'n eigen mening maar je mag de mening van een ander niet ter discussie stellen? De grote wijsgeren uit Erica zongen al jaren geleden "Niks is zoas 't lek".V480-V40 schreef:Ja dat van het 850 forum heb ik ook gelezen. (ik lees daar maar doe niet mee)
Alle 850 rijders daar, evenals de meeste 240 rijders, moeten niets van de nieuwere wagens hebben. Dat vind ik persoonlijk getuigen van kortzichtigheid.
Maar ieder heeft zijn eigen mening. Dus ga niet de smaak van anderen afkraken.
Je zou trouwens wat beter moeten lezen op het 850-forum, er is daar veel enthousiasme over nieuwe modellen