Misschien dat ik wat vaker bij familie op bezoek ga die verder weg woont, dan kan ik ze meteen lekker jalours maken met m'n auto

Waar blijven die fotos hoe hij eruit eindelijk is uit komen te zien?zweuds schreef:Ja, hoor Cinq. Komt heel erg bekend voor. Ik heb de mijne sinds maandag 2 januari. De lucht van een nieuwe auto is verslavend. Mijn werkdag duurt me te lang. Moet me inhouden om mijn lunch niet te besteden aan "ff te gaan kijken". Ben sinds drie dagen later thuis. De weg naar huis wordt steeds langer. Gek hé?
Huh, leg eens uit? Gebruiken ze geen Dreft Black of zo en wordt ie dan grijs????Paul schreef:NIet door de wasstraat doen he!! blijft een zwarte auto!!
Ik kan het niet beter zelf typen. alleen de mijne is een 740 uit 1990.Battlecruiser S80 schreef:En een heel erg goed vervoermiddel met perfecte stoelen.
Ik rijd altijd in één keer (wel met een paar pauzes, hoor!) door naar m'n vakantiebestemming: 1220 km. Mijn vrouw wil niet rijden op zo'n lange nachtrit, dus doe ik het met alle plezier alleen. Tot nu toe (altijd met Volvo gereden) ging dat redelijk tot goed. Per model zijn de stoelen steeds iets beter geworden.
Dit jaar voor het eerst met de S80. En dat was gewoon perfect! Ook al mis ik op die manier een complete nachtrust, maar door de perfecte zit in zo'n auto kom je toch nog behoorlijk kwiek aan.
En ook de rest is weinig vermoeiend: weinig lawaai van buitenaf en de motor hoor je nauwelijks.
Er zijn écht weinig merken die dat Volvo nadoen. Wél hoor je van velen die naar een ander merk zijn geswitcht dat ze vooral de Volvostoelen missen...