S80 2.4T aanschaf

Plaats reactie
mmwopspl
Starter

Zeergewaardeerde leden,

spiksplinternieuw ben ik op het forum. Ga deze week mijn eerste Volvo halen. S80 2.4T 2002 64.000 km (vierenzestigduizend) Heb wel wat forumervaring met mijn vorige Saab 9.5 griffin en tussendoor ook een BMW gehad. De Volvo heb ik gekocht bij Niham Den Haag en ik hoop dat ze hem netjes afleveren.
Gezien de toch wel lage km stand zou ik graag willen weten wanneer dit soort auto zijn belangrijke beurten moet hebben zoals distributie e.d.
Zo, het begin is gemaakt en ik hoop dat jullie mij het niet kwalijk nemen wanneer ik weer wat voor de hand liggende vragen stel want technisch stel ik niet zo veel voor.

m.vr.gr.

Peter
hollander
3rd Gear member

Hoi naamgenoot,
gefeliciteerd met je aankoop en welkom op het forum.
De beurten van een S80 worden om de 20000 km gedaan en zal aangegeven worden door je bc.
Bij 160000km moet de distributie riem vervangen worden, tevens is het dan verstandig om de spanrol en waterpomp te laten vernieuwen.
succes Peter
BIC
2nd Gear member

Even off topic
De beurten van een S80 worden om de 20000 km gedaan en zal aangegeven worden door je bc.
Geldt dit ook voor een S60 (2001), dat je BC aangeeft als je aan een beurt toe bent?

On topic:

Welkom hier Peter, veel plezier met je nieuwe wagen!

Ive
mmwopspl
Starter

Peter, Ive, bedankt voor jullie reactie.
Ben nu ruim een week aan het rijden en tot nu toe ben ik er dik en dik tevreden over. Lekker veel vermogen, luxe en ruim van binnen, goede navigatie kortom, een topper !

groet

Peter
Plaats reactie

Terug naar “S80”