Beste Allen,
In mijn V70 uit 2002 (o.a. family line) zit een tweede achterbankje.
Nu is het zo dat ik het nooit gebruik aangezien:
i. ik maar 1 kind heb
ii. er een rubberen bagagemat achterin ligt
iii. de Bugaboo en het babybedje permanent in de bagageruimte liggen
Ook zou ik graag een subwoofer in de bagageruimte willen zetten, wat niet mogelijk is als het bankje is geïnstalleerd.
Op marktplaats heb ik meerdere malen zo'n kinderbankje aangeboden gezien.
Mijn vraag is:
Kun je zo'n bankje zelf demonteren en hoeveel zou je er ongeveer voor kunnen vragen? :?:
Alvast bedankt voor jullie hulp in dezen.
Groeten,
Pieter Jan
Wil verkopen - 2e (kinder)achterbankje V70 (model 2002)
- Karabas5
- 1st Gear member
Pieter Jan
in principe ben ik wel geintresseerd in jouw bankje, indien deze beige is. Dan zouden we 1 op 1 kunnen ruilen met evt. bijbetaling.
Ik ben al een tijdje op zoek naar zo'n bankje, en kan je vertellen dat ik een nieuwe kan krijgen voor 575 euro, om je een idee te geven.
Wat betreft de demontage, als je me je email adres geeft kan ik je de manual voor de montage toesturen. Daar kun je de demontage uit halen.
in principe ben ik wel geintresseerd in jouw bankje, indien deze beige is. Dan zouden we 1 op 1 kunnen ruilen met evt. bijbetaling.
Ik ben al een tijdje op zoek naar zo'n bankje, en kan je vertellen dat ik een nieuwe kan krijgen voor 575 euro, om je een idee te geven.
Wat betreft de demontage, als je me je email adres geeft kan ik je de manual voor de montage toesturen. Daar kun je de demontage uit halen.
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Aanbieden alleen via Volvoplaza (klik op de banner).
Overleg allen per PB svp
Overleg allen per PB svp
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70