Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een s60 yes!!!!
ik heb alleen een paar vraagjes
Er zit geen cruise control in. Is dit later nog in te bouwen met bediening op het stuur? En er zit een hu 403 in (een simpele) zonder cd speler of wat dan ook. Is dit zomaar om te zetten naar een luxere? Zo ja wat zijn de varianten en wat kunnen ze? En de laatste is het mogelijk achteraf zo'n navigatie die uit het dashboard omhoog komt te inbouwen?
Zo dat was het !!!
Bij deze alvast dank voor jullie antwoorden
Groeten Wouter
cruise control en rti en/of ander type radio inbouwen
Zie www.volvotech.nl voor "RTI" achteraf.
Leuke en betaalbare oplossing als je weet dat het origineel RTI € 2500, moet kosten.
Leuke en betaalbare oplossing als je weet dat het origineel RTI € 2500, moet kosten.
Dat heeft te maken met wat je wil kopen.chefke3 schreef:ja maar is dat gewoon aan te sluiten of moet er nog van allerlij kabels en software aangelegd worden
Dus die vraag zal je daar ook neer moeten leggen.
Van radio's weet ik dit:
Een HU603 is vrij makkelijk in te bouwen.
Een HU803, zal je o.a. een versterker in moeten bouwen en niet altijd liggen de kabels onder de rechter voorstoel.
Software niet nodig, wel een radio die past bij jouw chassisnr. (lees bouwjaar)
Succes
Dat heeft te maken met wat je wil kopen.chefke3 schreef:ja maar is dat gewoon aan te sluiten of moet er nog van allerlij kabels en software aangelegd worden
Dus die vraag zal je daar ook neer moeten leggen.
Van radio's weet ik dit:
Een HU603 is vrij makkelijk in te bouwen.
Een HU803, zal je o.a. een versterker in moeten bouwen en niet altijd liggen de kabels onder de rechter voorstoel.
Software niet nodig, wel een radio die past bij jouw chassisnr. (lees bouwjaar)
Succes
Ik zou trouwens de topic vraag anders stellen, ofwel to the point zijn.
Achteraf inbouw RTI en andere radio. Dan krijg je mogelijk meer reactie´s
Achteraf inbouw RTI en andere radio. Dan krijg je mogelijk meer reactie´s
- s60magic
- 4th Gear member
Een goed alternatief voor een Nav is Garmin 760. Heb hen zelf ook inlaten
bouwen en werkt prima tevens ook een BT carkit en mp3 speler.
bouwen en werkt prima tevens ook een BT carkit en mp3 speler.
chefke3 schreef:Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een s60 yes!!!!
ik heb alleen een paar vraagjes
Er zit geen cruise control in. Is dit later nog in te bouwen met bediening op het stuur? En er zit een hu 403 in (een simpele) zonder cd speler of wat dan ook. Is dit zomaar om te zetten naar een luxere? Zo ja wat zijn de varianten en wat kunnen ze? En de laatste is het mogelijk achteraf zo'n navigatie die uit het dashboard omhoog komt te inbouwen?
Zo dat was het !!!
Bij deze alvast dank voor jullie antwoorden
Groeten Wouter
Misschien is het mogelijk met edit en anders een PM naar @Ben (site admin):chefke3 schreef:hoe doe je dan je topic wijzigen
:
http://www.volvo-forum.nl/profile.php?m ... rofile&u=2
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
@chefke,
PM maar even voor de vragen, ik leid je dan even naar de juiste plekken op het forum.
Groet
Bob
PM maar even voor de vragen, ik leid je dan even naar de juiste plekken op het forum.
Groet
Bob
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
- arnoud
- 8th Gear member
Een aantal verschillen:chefke3 schreef:dank je doe ik en wat is het verschil tussen een 603 en een 803
De 803 heeft een interne 4-CD wisselaar, de 603 een enkele CD speler
De 803 heeft een externe versterker nodig (geen interne versterker)
De 803 kan Dolby Pro Logic surround geluid produceren, via o.a. de speaker in het dashboard
De 803 heeft geen cassette speler (niet echt boeiend)
De 803 + versterker + centrale speaker is een stuk duurder dan een 603.
Iemand meer ideeën?
(het onderwerp wijzigen doe je door je openingsbericht te bewerken, dan kun je ook de titel aanpassen)
Volgens mij is de cruise control activeren een kwestie van de juiste schakelaar in het stuur plaatsen en een software upgrade door de dealer te laten doen. Verder zijn volgens mij alle S60's voorbereid op de CC.
XC60 T6 Recharge Ultimate Dark, Fusion Red 2024
Ex: S60 2020 T4, Bursting Blue / S60 2009 2.5T, Ice White / S60 2001 T5, Laser Blue Pearl / V60 2014 D4, Power Blue / V60 2011 D3, Flamenco Red / V50 2009 2.0D, Ice White / S60 2001 2.4, Maya Gold Pearl / V40 1998 Europa, Summer Green
Ex: S60 2020 T4, Bursting Blue / S60 2009 2.5T, Ice White / S60 2001 T5, Laser Blue Pearl / V60 2014 D4, Power Blue / V60 2011 D3, Flamenco Red / V50 2009 2.0D, Ice White / S60 2001 2.4, Maya Gold Pearl / V40 1998 Europa, Summer Green
- Frederick
- 4th Gear member
Ik heb de 803 in de wagen, samen met RTI en ik vnd het een superradio. Alleen moet je je de vraag stellen of de meerprijs voor jou het sop waard is.
Bovendien heb ik 75% van de tijd de 803 op 3-weg stereo staan en niet op dolby. Enkel dolby bij echt goede nummers (CD's..) en liefst erg luid.
Bovendien heb ik 75% van de tijd de 803 op 3-weg stereo staan en niet op dolby. Enkel dolby bij echt goede nummers (CD's..) en liefst erg luid.
Volvo V70 2.4D MY08 GT Summum met extra's en BSR
Volvo S60 D2 MY15 Momentum
Volvo V50 1.6D MY12 Summum
Volvo V50 1.6D MY08 Momentum
Volvo S60 D5 MY02 Summum, BSR
Too busy for bullshit
Volvo S60 D2 MY15 Momentum
Volvo V50 1.6D MY12 Summum
Volvo V50 1.6D MY08 Momentum
Volvo S60 D5 MY02 Summum, BSR
Too busy for bullshit