Wellicht dat ik ze in ga bouwen in mijn V70 MY2001
Paul , hier een foto van mn nieuwe neusPaul schreef:Nou ben benieuwd, heb overigens nog geen foto's van je nieuwe neus gezien!
Haha...ik zoek er dan wel één waar het al op zit.Paul schreef: Misschien wat voor Hans zijn MY05 XC70
Ik snap je vraag niet helemaal. Het meesturen werkt niet als je geen software in de auto hebt , dus bij een model van voor 2005. Wat zou er dan slijten ??Oceanracer schreef:Moet er voor de meesturende koplampen ook niet ergens een lichtsensor worden/zijn geplaatst? Om de boel niet onnodig te laten slijten, werkt het meesturen namelijk niet als het licht is. Toch?
Mijn stekker + kabelboom van de auto is al geschikt voor de 2005 koplampen , dus ik kan ze wel testen, of het werkt is een tweede. De achterkant van de koplamp ziet er hetzelfde uit als de xenonlampen die ik nu heb en er zijn niet zoveel aansluitingen zo te zien.gjburg schreef:Ben benieuwd of je ze uberhaupt wel goed kunt aansluiten het zal een software issue zijn die de stand van het stuur in de gaten houdt icm met evt de licht sensor.
En zoals je bij de huidige lampen hebt gemerkt moet je een misschien wel 20 polige stekker terug brengen naar 4 polig. Denk dat de overige pinnetjes misschien wel voor de sturing zorgen.
Of ga je ze gewoon inbouwen en éénmalig recht afstellen?
Overigens wel mooie lampen deze xenons.
Ik denk dat jij (voorlopig) de enige hier bent die dat heeft, dus juist jij zou daar antwoord op kunnen geven. Als je de auto overdag eens tegenover een muurtje zet en het stuur eens flink heen en weer beweegt, zou dit zichtbaar moeten zijn in het lichtschijnsel. Ik ben benieuwd.MdV-V70 schreef:Mijn V70 is uitgevoerd met meedraaiende Xenon koplampen en ik schakel het meedraaien overdag altijd handmatig uit. Is de lichtsensor die dat aanstuurt dezelfde als die van de dashboardverlichting en de alarmknop? Als dit het geval is dan hoef ik deze handeling overdag niet uit te voeren. Alvast bedankt voor jullie terugkoppeling.
Michel