mooie wagen en mooi interieur, ik zal het tegengestelde zeker niet beweren, aangezien ik precies dezelfde heb, maar dan wel in 1.6d en alu inleg!
veel succes met je nieuwe aanwinst!
Dacht inderdaad dat het een R-design was, maar miste al het logo.
Ben wel benieuwd of het los te krijgen is, wil ze wel onder mijn auto met winterbanden. (Maar dan wel met dezelfde actie als die van de winterbanden-actie)
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Een goede keus de houten inleg. Ik wou graag aluminium hebben maar dat is erg gevoelig. Dit leek me niet echt praktisch met jonge kinderen vandaar ook dat ik voor bauxiet gekozen heb. Achteraf gezien heb ik misschien toch wel een beetje spijt dat ik niet voor hout gekozen heb. In het begin vond ik hout erg lelijk maar ik begin het steeds mooier te vinden. Staat lekker chique.
Bij mij is de dakrail achteraf door de dealer op de auto gezet. De strips die precies onder de dakrail lopen zijn daarbij niet mooi op de auto gemonteerd. Er zitten bobbels op. Morgen worden er nieuwe strips op gemonteerd. Opletten dus als jij ook achteraf de dakrails hebt laten monteren.
Alvast heel veel plezierige kilometers toegewenst.
Nee, geen R design. De buitenkant van R design vind ik echt top, maar de 2-kleurige zetels vind ik iets minder. Dan toch liever een egaal en strak gekleurd leder (ieder zijn eigen subjectief oordeel uiteraard).
Serapis: was voor mij echt een vereiste. Heb vroeger nog in (vaders) T-5R rondgereden, en vond dat deze qua vorm er min of meer op lijken, buiten de kleur dan. Droom nog soms van die "zwarte pijl"... :animalreindeer:
Eerste dealer zei me dat die Serapis afzonderlijk niet te verkrijgen waren, onmogelijk, tot ik bij mijn eigen dealer ging horen. Die zou dat wel kunen "regelen", zei hij. En hier het resultaat, voor de gewone upgrade prijs van 16'' naar 17''.
Gewoon wat aandringen en het lukt wel, blijkbaar...
PVAN schreef:Nee, geen R design. De buitenkant van R design vind ik echt top, maar de 2-kleurige zetels vind ik iets minder. Dan toch liever een egaal en strak gekleurd leder (ieder zijn eigen subjectief oordeel uiteraard).
Boter na de vis wellicht, maar je kunt ook zonder meerprijs kiezen voor Off Black leder...