Ik had alleen niet enkels de motoraanduiding, maar ook de type-aanduiding en die hele mooie sticker van Jacob Schaap eraf gehaald
Heb je toevallig ook nog 1 (of meer) pics van het interieur?
Ik heb die er tijdens de aflevering nog maar even op gelaten, maar die gaan er binnenkort beide weer af...Ik had alleen niet enkels de motoraanduiding, maar ook de type-aanduiding en die hele mooie sticker van Jacob Schaap eraf gehaald .
Yep, ik heb aangegeven dat ik het turbogat onderin iets minder wou hebben en dat hebben ze perfect gedaan!Zit de chip er al op?
Werkt perfect!Werkt je Ipod adapter goed?
dan zijn we allebei van hetzelfde bouwjaar denk ik... ook ik ben in de polder geboren 46 jaar geleden (maart 1962)maak maar een paar mooie in de Polder waar ik geboren ben (bijna 45 geleden).
Ik dacht dat jij ook naar de Elandrun kwam?maar zie hem in Mei in Gent dus ben benieuwd
Ziet er prachtig uit Lambert, heel veel plezier ermee!Lambert schreef:Nou vooruit, alvast een preview, even snel gemaakt... een uitgebreide reportage volgt!
dan hebben we misschien samen op de kleuterschool gezeten... ook in Emmeloord geboren?Geboren te Noordoostpolder