De auto wordt volledig gestript, alles wat ook maar enigzins gewicht oplevert gaat eruit.
De eerste aanpassingen zullen het onderstel en remsysteem zijn. Echter, ik ben wel bekend in de 850 wereld(heb er zelf één onder mn kont, heerlijke bak), maar niet in die van de 440. Mijn vraag is dus, wat zou ik hier het beste kunnen gebruiken om een strak raceonderstel tekrijgen? Zijn er veerpootbruggen te krijgen? Wat is de beste bandenmaat? Zijn er misschien andere stabilisatorstangen te krijgen?
Verder, de remmen; zijn er grotere schijven te leveren dan het standaard formaat of is het remsysteem van dermate slechte kwaliteit dat ik beter een bigbrake kit kan monteren?
En als dit allemaal rond is, de motor(het leukste gedeelte

Verder, zou een grotere turbo, t3 of een t28, icm. andere injectoren een hoop extra vermogen opleveren?
Het in- en uitlaatsysteem; wat valt hier aan aan te passen? Is de standaard uitlaat een restrictie voor de turbo; moet er dus een grotere pijp onder? De inlaat, zou een BMC dynamic airbox een goede optie zijn?
Voldoen de standaard bougiekabels, of moeten er magnecor oid. in?
Tot hier toe al mijn vragen, ik hoop dat jullie veel ervan kunnen beantwoorden; alvast harstikke bedankt!