OK, helder.hans anesthesie schreef:Stikstof zit standaard al in de buitenlucht. Het is echt een onzin verhaal en geldklopperij.
Ik had ooit begrepen dat je je banden minder vaak hoefde bij te vullen, maar dat is dus onzin?
OK, helder.hans anesthesie schreef:Stikstof zit standaard al in de buitenlucht. Het is echt een onzin verhaal en geldklopperij.
Ik bedoel de pilot Exalto.pch schreef:Hoi, met de Pilot bedoel je de Pilot Sport PS2?AlexV70 schreef: Zeker de pilot.
De premacy heb ik onder mijn vorige V70 gehad. Lawaai banden.
Ik heb er toen Pilot, onder gezet. Ik was er erg te vreden over.
Onder mijn huidige liggen weer Premacy. :evil:
Kan niet wachten tot ze op 2,5 mm zitten. kan ik ze er onder weg schoppen.
Zal ze wel even helpen....![]()
Want er bestaat dus ook een Pilot Primacy!
En een Primacy HP...
Al die typenummers, ik word er gek van! En dan zijn er ook weer oudere banden, als zo'n Euromaster waar ik straks heenga slechts 2 stuks van elke band op voorraad heeft van die breedte zegt al genoeg lijkt me, dan zijn het overjarige... Ook al omdat ze het hadden over de oude niet meer gemaakte Pilot Primacy dus. Ik wil echt voor 4 nieuwe typen gaan! Dan maar vandaag bestellen en morgen er weer heen...
Gr. Paul.
Volledig mee eens!hans anesthesie schreef:Je kunt de banden uiteraard overal kopen, maar bij de geone bandenboer ben je toch meestal goedkoper uit.
Mijn advies: Ga NIET naar Kikfit! Duur en in mijn ogen onkundig.
Rij nu zo'n 2 jaar met Michelin Primacy. Fijne band, relatief stil, strak sturen= onder alle omstandigheden.hans anesthesie schreef:Michelin Premacy heb ik goede ervaringen mee. Lekkere stille band die het zowel droog als nat erg goed doet. Volgens mij is die pilot Sport ook gewoon een zeer goede band.
Maar er zullen vast nog gebruikers van die specifieke band gaan reageren.
Sinds afgelopen zaterdag ook (voor het eerst onder de Volvo) 4 nieuwe Premacy HP's laten monteren.Donic schreef:Rij nu zo'n 2 jaar met Michelin Primacy. Fijne band, relatief stil, strak sturen= onder alle omstandigheden.hans anesthesie schreef:Michelin Premacy heb ik goede ervaringen mee. Lekkere stille band die het zowel droog als nat erg goed doet. Volgens mij is die pilot Sport ook gewoon een zeer goede band.
Volgens mij wordt het ook gedaan om corrosie van de velg tegen te gaan , omdat er in gecomprimeerde lucht altijd vocht zit . Stikstof heeft hier geen last van en heeft dus een betere bescherming tegen corrosie.hans anesthesie schreef:Stikstof zit standaard al in de buitenlucht. Het is echt een onzin verhaal en geldklopperij.
De taxichauffeur zal dan niet rijden als een F1 coureur, wat ze hier in de stad wel doen. Vermoedelijk eigen rijder dus minder kosten is meer winst :shock:Frumpy schreef:Sinds afgelopen zaterdag ook (voor het eerst onder de Volvo) 4 nieuwe Premacy HP's laten monteren.Donic schreef:Rij nu zo'n 2 jaar met Michelin Primacy. Fijne band, relatief stil, strak sturen= onder alle omstandigheden.hans anesthesie schreef:Michelin Premacy heb ik goede ervaringen mee. Lekkere stille band die het zowel droog als nat erg goed doet. Volgens mij is die pilot Sport ook gewoon een zeer goede band.
Voorheen bij mijn S80's uitsluitend Conti, Dunlop of Goodyear gehad, maar de Premacy's zijn toch wel het ultieme genot qua comfort, wegligging en geluid (stil).
Een taxichauffeur liet ook nieuwe Premacy's monteren op zijn 4 maanden oude Mercedes, maar wel al 75.000 km in dag-en nachtdienst met de 1e set Premacy's gereden. :shock:
Met de levensduur zit het dus ook wel snor. Goede schokbrekers, uitlijning en een redelijk normale rijstijl zijn wel een vereiste. lijkt me.
Voor mij, voor zover ik het nu kan beoordelen en in ieder geval zolang ik nog S80 rijd, geen ander merk en type band meer.
Is een goed keus geweest.pch schreef:Zo, ben net weer terug van de Euromaster: 4 nieuwe Michelin Pilot Sport PS2's gemonteerd en een 4-puntsuitlijning...Erg interessant allemaal om te zien en ze waren er goed mee bezig!
Auto rijdt goed maar de echte test komt vanavond als ik op de snelweg ga rijden, ben erg benieuwd...