Rollen en kraken bij scherp sturen (ophanging??)
- C 30 T5
- 4th Gear member
- Berichten: 808
- Lid geworden op: 30.12.2006 - 23:41
Onder aan de draagarm links en recht afhankelijk van BJ kan het een losse zijn en dus vernieuwbaar. Nylon glijstuk of de wat oudere S80 een rubber rolletje. Zit met twee m8 met 12 mm kop vast.
Bij de classic zit een nylon plaatje op de draagarm onder en is dus een kwestie van wat vet erop en het kraaken is weer een tijdje weg.
Ik weet dus niet wat voor een Volvo je hebt :dontknow:
Bij de classic zit een nylon plaatje op de draagarm onder en is dus een kwestie van wat vet erop en het kraaken is weer een tijdje weg.
Ik weet dus niet wat voor een Volvo je hebt :dontknow:
- Fat Rat
- 5th Gear member
- Berichten: 1907
- Lid geworden op: 18.05.2006 - 22:09
- Locatie: Walcheren
bij de 7 en 9 serie komt dit in zekere mate ook regelmatig voor, het rollen maar dat heeft ook te maken met de enorm kleine draaicirkel (9.9m) die deze forse (4.8m) auto's hebben.
het kraken zullen misschien droge rubbers of het schuren tegen uitslagebegrenzers zijn, als het meer op een zuchten/steunen lijkt dan zou het weleens de stuurbekrachtiging zijn die moppert omdat ze zo hard moet werken.
het kraken zullen misschien droge rubbers of het schuren tegen uitslagebegrenzers zijn, als het meer op een zuchten/steunen lijkt dan zou het weleens de stuurbekrachtiging zijn die moppert omdat ze zo hard moet werken.
Red Blocks Forever and a day
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
Mazda 323F BJ DitD 2001 = Exit