Een heel gedoe maar wellicht weet iemand het ultieme middeltje hiervoor?
Jij blij dat je zo'n kleur auto hebtarnoud. schreef: Ik erger me kapot aan de zwaluwen die op m'n werk rond het pand vliegen... Mooie beestjes hoor, maar een enorme partij kleine gele spetters over de hele auto iedere keer... grmbl...
Nou, ik zal ze de volgende keer een kleurstaal meegeven, want het is NET niet de goeie kleur die ze schijtenRob2u schreef:Jij blij dat je zo'n kleur auto hebtarnoud. schreef: Ik erger me kapot aan de zwaluwen die op m'n werk rond het pand vliegen... Mooie beestjes hoor, maar een enorme partij kleine gele spetters over de hele auto iedere keer... grmbl..., valt het haast niet op!
Auto heeft in principe geen 'vernislaag' tenzij je gewoon de laklaag bedoelt.RVF schreef:Dat werkt bij mij allemaal niet, hoor. De mijne is zwart zwart en zelfs als ik al na een uur en met maar een beetje zon de vogelpoep verwijder is de vernislaag al beschadigd. Ik weet niet wat die vogels eten, maar dat vreet gewoon in de vernis. Niet verwijderbaar met inweken of wassen met water, zeep of was. Ik heb vorig jaar de plekken laten wegpolieren. Maar ja, nu heb ik er alweer andere.
Nooit meer een zwarte auto.