De plaats om te praten over de voor- en nadelen van benzine, diesel en gas als brandstof.
"Gas is om op te koken" en "Diesel is voor tractoren"
Maar ook over alle andere noodzakelijke olieën voor de auto. Voor bi-fuelrijders is er een aparte rubriek.
Hai Joost,
Bedankt voor je bericht en foto's! Waarschijnlijk heb je net te laat gereageerd op mijn bericht, dat ik kort ervoor verwijderd heb.
Op het 850-forum was het antwoord al gegeven (en bleek al een goed voorbeeld aanwezig) én ik wilde voorkomen dat er via dit forum ook nog (onnodig) gereageerd zou worden.
Zie ook: http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=23153.0 en http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=26063.0
De Flashlube-kit hebben we er gisteren ingebouwd.
Volvo P120 Amazon B18A 1965 mét stuurversnelling
Volvo V70 2.4 Comfort Europa V & Plus Line 1999 LPi
[vroeger: Volvo 240 DL 2.3 Estate 1992, Airco-ABS-Airbag; ex-diplomaten auto van de Nederlandse Antillen]
oke succes ermee.
Ik had net je bericht geopend om te beantwoorden en toen ik het wilde plaatsen werd er aangegeven dat het bericht verwijderd was, ik vond het zonde van mijn moeite om mijn oplossing niet te plaatsen.
groeten joost
VW kever een stuk of 10
Diverse VW's
Volvo 144
Reanaut kangoo
Volvo 122s Turbo Volvo S60 170HP LPI okt. 2001
Renault kangoo
Volvo Amazon220 (combi)
Deze week nog even bij de gasinbouwer geweest om flashlube bij te halen.
Hij heeft een nieuw systeem om de flashlube te doseren.
Het is een pompje die dmv een computertje en een instelkastje
de flashlube per cilinder doseert, het systeem is instelbaar en het meet de aantal pulsen van de injectors mooi systeem want bij het vacuüm systeem
is het zo dat bij hoge snelheid er maar weinig gedoseerd word omdat het vacuüm dan erg klein is, bij dit systeem word er dan juist voldoende geinjecteerd.
Kosten 170Euro ex
VW kever een stuk of 10
Diverse VW's
Volvo 144
Reanaut kangoo
Volvo 122s Turbo Volvo S60 170HP LPI okt. 2001
Renault kangoo
Volvo Amazon220 (combi)