Volvo schade A-16 ???

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Plaats reactie
Robert
5th Gear member

Stond ik vanmiddag, Woensdag 22 Dec. omstreeks 16:30 uur vloekend in de file op de A-16.
En wat was de oorzaak ? Ter hoogte van Dordrecht was een goed uitziende V40 van achteren aangereden door een Opel Corsa. :evil:
Jammer, jammer van die V40.

Misschien iemand van hier, van deze Forum ????

Doet toch wel een beetje pijn om zo'n auto daar dan te zien staan ::(
---------------------------------------Hier langs afknippen--------------------------------

V40 1.9 T4 200pk 1997
S60 2.4 170pk 2003
V50 2.4 170pk 2006
Michiel
2nd Gear member
Contacteer:

Je zou toch zeggen dat de schade dan niet zo groot had kunnen zijn met zo'n corsa'tje.. :P

Maar doet wel zeer.. :-x

Het beste kunnen ze alle Japanners inelkaar rijden :lol:
SAAB 9000 CD 2.3T Griffin Tuned by Abbott Racing Motorsport 265bhp

SAAB, built like a Mercedes, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW. ©BBC
Marinus
4th Gear member

Hoe veiliger hoe meer kreukels......en als die dan veroorzaakt worden door een rijdend hondehok, is dat toch wel jammer.

Als m'n achterkant plat moet dan bij voorkeur door een ferrari of een porsche (maar dan wel graag met een klein snelheidsverschil, hoef hem niet met 300 achterop te hebben....)
Brinky
2nd Gear member

Marinus schreef:Hoe veiliger hoe meer kreukels......
Een grotere kreukelzone betekent niet dat er fysiek meer kreukels in de auto komen...
Marinus schreef:en als die dan veroorzaakt worden door een rijdend hondehok, is dat toch wel jammer.
Ik hoop wel dat het een Corsa B was, die zijn zo afzichtelijk. Geef mij maar een corsa A gsi met een 2.0 16v erin, dat gaat als de brandweer!
'84 Saab 900 T16 Sedan
Michiel
2nd Gear member
Contacteer:

Brinky schreef:
Marinus schreef:Hoe veiliger hoe meer kreukels......
Een grotere kreukelzone betekent niet dat er fysiek meer kreukels in de auto komen...
Ik zeg er maar niks over, anders gaan we zo nog discussiëren :oops:

En dat kan hier niet [-X
SAAB 9000 CD 2.3T Griffin Tuned by Abbott Racing Motorsport 265bhp

SAAB, built like a Mercedes, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW. ©BBC
Marinus
4th Gear member

Brinky schreef:Ik hoop wel dat het een Corsa B was, die zijn zo afzichtelijk. Geef mij maar een corsa A gsi met een 2.0 16v erin, dat gaat als de brandweer!
Ik hoop dat het de laatste corsa was, dan hebben de inzittenden de minste klap gehad en de auto's de meeste klap geabsorbeerd door te kreukelen.
Brinky
2nd Gear member

Marinus schreef:
Brinky schreef:Ik hoop wel dat het een Corsa B was, die zijn zo afzichtelijk. Geef mij maar een corsa A gsi met een 2.0 16v erin, dat gaat als de brandweer!
Ik hoop dat het de laatste corsa was, dan hebben de inzittenden de minste klap gehad en de auto's de meeste klap geabsorbeerd door te kreukelen.
Ik denk dat het voor die mensen WEL de laatste corsa was! :twisted:
'84 Saab 900 T16 Sedan
Marinus
4th Gear member

Brinky schreef:Ik denk dat het voor die mensen WEL de laatste corsa was! :twisted:
Ja beter een volvo de volgende keer, hehe, zijn we het ten minste ergens over eens. 8)
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”