Stond ik vanmiddag, Woensdag 22 Dec. omstreeks 16:30 uur vloekend in de file op de A-16.
En wat was de oorzaak ? Ter hoogte van Dordrecht was een goed uitziende V40 van achteren aangereden door een Opel Corsa. :evil:
Jammer, jammer van die V40.
Misschien iemand van hier, van deze Forum ????
Doet toch wel een beetje pijn om zo'n auto daar dan te zien staan ::(
Volvo schade A-16 ???
- Michiel
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Je zou toch zeggen dat de schade dan niet zo groot had kunnen zijn met zo'n corsa'tje..
Maar doet wel zeer.. :-x
Het beste kunnen ze alle Japanners inelkaar rijden

Maar doet wel zeer.. :-x
Het beste kunnen ze alle Japanners inelkaar rijden

SAAB 9000 CD 2.3T Griffin Tuned by Abbott Racing Motorsport 265bhp
SAAB, built like a Mercedes, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW. ©BBC
SAAB, built like a Mercedes, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW. ©BBC
-
- 4th Gear member
Hoe veiliger hoe meer kreukels......en als die dan veroorzaakt worden door een rijdend hondehok, is dat toch wel jammer.
Als m'n achterkant plat moet dan bij voorkeur door een ferrari of een porsche (maar dan wel graag met een klein snelheidsverschil, hoef hem niet met 300 achterop te hebben....)
Als m'n achterkant plat moet dan bij voorkeur door een ferrari of een porsche (maar dan wel graag met een klein snelheidsverschil, hoef hem niet met 300 achterop te hebben....)
- Brinky
- 2nd Gear member
Een grotere kreukelzone betekent niet dat er fysiek meer kreukels in de auto komen...Marinus schreef:Hoe veiliger hoe meer kreukels......
Ik hoop wel dat het een Corsa B was, die zijn zo afzichtelijk. Geef mij maar een corsa A gsi met een 2.0 16v erin, dat gaat als de brandweer!Marinus schreef:en als die dan veroorzaakt worden door een rijdend hondehok, is dat toch wel jammer.
'84 Saab 900 T16 Sedan
- Michiel
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Ik zeg er maar niks over, anders gaan we zo nog discussiëren :oops:Brinky schreef:Een grotere kreukelzone betekent niet dat er fysiek meer kreukels in de auto komen...Marinus schreef:Hoe veiliger hoe meer kreukels......
En dat kan hier niet [-X
SAAB 9000 CD 2.3T Griffin Tuned by Abbott Racing Motorsport 265bhp
-
- 4th Gear member
Ik hoop dat het de laatste corsa was, dan hebben de inzittenden de minste klap gehad en de auto's de meeste klap geabsorbeerd door te kreukelen.Brinky schreef:Ik hoop wel dat het een Corsa B was, die zijn zo afzichtelijk. Geef mij maar een corsa A gsi met een 2.0 16v erin, dat gaat als de brandweer!
- Brinky
- 2nd Gear member
Ik denk dat het voor die mensen WEL de laatste corsa was! :twisted:Marinus schreef:Ik hoop dat het de laatste corsa was, dan hebben de inzittenden de minste klap gehad en de auto's de meeste klap geabsorbeerd door te kreukelen.Brinky schreef:Ik hoop wel dat het een Corsa B was, die zijn zo afzichtelijk. Geef mij maar een corsa A gsi met een 2.0 16v erin, dat gaat als de brandweer!
'84 Saab 900 T16 Sedan