Heb ik juist gedaan, misschien hebben er anderen wat aan.
Asbak verwijderen + achterliggende schot wat naar de zekeringen gaat.
Tegen de middenconsole aan, twee torx schroeven losdraaien.
Lipje middenconsole/tegen handrem aan verwijderen.
Met forse kracht het bedieningsding waarmee je schakeld eraf trekken, dat gaat heel goed!
Dan de delen die je gelost hebt, los leggen.
Dan het plaatje waaraan je kan zien in wat voor versnelling je rijdt naar achter rossen en eraf pakken.
Nu zie je het lampje zitten
Aan de zijkant zitten twee klemmen, deze lossen
Nu pak je de unit eruit, trek de stekker van het lampje eruit, lamp eruit, nieuwe erin plaatsen , 2 watt heb ik gedaan, en twee nieuwe borgplaatjes plaatsen op de plekken waar je die verwijderd hebt (zie deze lossen)
En dan gewoon alles weer terug bouwen.
Uurtje werk, en je hebt ut weer werkend!
Lampje schakelpook automatische bak 940 vervangen
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
-
- 1st Gear member
Hoi Hulzie,Hulzie schreef: Met forse kracht het bedieningsding waarmee je schakeld eraf trekken, dat gaat heel goed!
Volgens jouw advies heb ik ook met forse kracht het bedieningsding er af getrokken, maar bij mij is het vreselijk fout gegaan.
Ik heb namelijk alle twee draadjes van het schakelaartje om electronisch van de 4e naar de 3e versnelling te schakelen finaal aan flarden getrokken.
Nu vraag ik me af hoe dat bij jouw gegaan is en weet jij of iemand anders hoe ik het schakelaartje uit de pook los kan krijgen om er vervolgens weer nieuwe draadjes aan te monteren.
Zelf denk ik er ook aan om maar een andere pook met de draden er nog aan van de sloop te halen. Wie o wie heeft voor mij een goed advies.
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Die zit er bij mij niet op, ik heb automaat.
Maar een schakelaar kun uitbouwen en weer opnieuw inbouwen
Maar een schakelaar kun uitbouwen en weer opnieuw inbouwen