CD's opgegeten.

Plaats reactie
Henny54
1st Gear member

Ik heb in mijn T6 van 99 een wisselaar in de kofferbak zitten, maar die werkt goed. Het probleem zit in de wisselaar in de auto. Daar zitten vier cd's in, waar er 2 nog wel afspelen, maar geen van allen er meer uitwillen. :-x :-x :-x
Weet iemand een oplossing, en als het systeem uitgebouwd moet worden, hoe te werk te gaan ? Heeft iemand hier ervaring mee ? :roll: :roll:
C 30 T5
4th Gear member

Een flinke klap tegen de zijkant van het dashbord wil wel eens helpen. Mocht dit niet helpen kun nog een poging doen om de cd's er met de vida eruit te krijgen. Als alle twee op niets uitdraaid dan wordt het een ruiltoestel.

Ik heb ooit een poging ondernomen om de cd's eruit te krijgen dmv radio open te maken .dit is geen beginnen aan omdat het een heel ingewikeld systeem is om de cd's te wisselen.

Maar de ene mens is de andere niet !

Succes !
Henny54
1st Gear member

Thanks, maar wat is een vida ? :P
C 30 T5 schreef:Een flinke klap tegen de zijkant van het dashbord wil wel eens helpen. Mocht dit niet helpen kun nog een poging doen om de cd's er met de vida eruit te krijgen. Als alle twee op niets uitdraaid dan wordt het een ruiltoestel.

Ik heb ooit een poging ondernomen om de cd's eruit te krijgen dmv radio open te maken .dit is geen beginnen aan omdat het een heel ingewikeld systeem is om de cd's te wisselen.

Succes !
marc'ss80
2nd Gear member

ik heb zelf ook dat probleem gehad (er zaten 2cd's op een plaats)
gevolg div tandwielen afgebroken.
wel toevalig dat je ook een t6 uit 1999 hebt (slecht jaar voor radio's?)
bij mij was een "nieuw ruil toestel" de enige optie
dit is niet goedkoop +/- 300 euro + software!
(maar wat is wel goedkoop bij volvo)
gr,marc
C 30 T5
4th Gear member

Henny54 schreef:Thanks, maar wat is een vida ? :P
C 30 T5 schreef:Een flinke klap tegen de zijkant van het dashbord wil wel eens helpen. Mocht dit niet helpen kun nog een poging doen om de cd's er met de vida eruit te krijgen. Als alle twee op niets uitdraaid dan wordt het een ruiltoestel.

Succes !
VIDA is de diagnose apperateur bij de dealer oftewel de PC/Laptop waar je de auto wordt aangehangen.

Men kan in een menutje van de AUD (radio) keuze maken cd uitwerpen,lukt dit is het oke lukt dit niet ruilstoestel.
Manolo
Starter

Ja, ik had dezelfde probleem. Als nieks kapot is binnen de radio moet je de radio demonteren (LET OP: GEEN sleutel in de start, anders krijg je problemen met fout meldingen) en uit elkaar. Er zijn twee delen. Opletten met de 4 rubbertjes die moet goed terug geplaats worden en de viertjes. In mijn geval waren twee CD`s niet in de goede gaat binnen gekomen. Het is een beetje tricky, maar als je handig bent, kan in 1 uur doen. Success.

Manolo
Plaats reactie

Terug naar “S80”