Fluitje

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
cgraaf
2nd Gear member

Hallo,

Gister met mijn S40 (1999) een dagje België "gedaan" en zodoende veel kilometers gemaakt.
Het viel me (overigens al vaker, maar gister opnieuw) op dat zodra ik boven de 130 a 135 rijd, er een harde, bijzonder irritante fluittoon optreedt. Te horen aan het geluid is het een bijzonder onaangename vorm van "fluitende wind", en volgens mij komt het van de linker A stijl, dus vlak bij mijn hoofd. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Zou het te maken kunnen hebben met de zwarte dakrail, die misschien in een hinderlijke trilling komt ofzo?

Even een fluitje is niet zo erg, maar gister werd ik er na enkele uren met recht gillend gek van!

Gr,
Chris
fjrene
3rd Gear member

:-({|= probeer eens wat af te tapen,of de afstelling van de deur iets te veranderen.
FrankBis
2nd Gear member

kan inderdaad de afstelling van de deur zijn. heb ik ook gehad na de reparatie van een schade. De deur is toen (nogmaals) afgehangen en het fluitje was en is weg.
Don't drive faster, than you're guardian angel can fly!

Present:
Volvo V70 2.5T Momentum
Past:
Volvo V40 1.8 Europa
Fiat Bravo 155 HGT
Fiat Bravo 80 SX
cgraaf
2nd Gear member

Dank voor jullie antwoorden. Ik zal binnenkort eens kijken of met afplakken het probleem over is, en zo nodig de deur (laten) herpositioneren.

Gr,
C.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”